Hyundai își va orienta investițiile în următorii ani și spre dezvoltarea de motoare economice, pentru a demonstra că aspiră la spiritul întreprinzător şi poate fi asociat cu imaginea de ecologist. Compania a anunțat că lucrează în prezent la o gamă de agregate de mic litraj ce vor figura pe mai multe modele de oraș. O unitate cu trei cilindri, ce funcționează pe benzină, este prima dintr-o serie de trei care vor oferi un consum sub 5%.
Noul propulsor generează 69 de cai putere și își va face loc mai întâi în gama versiunii restilizate i10. Consumul mediu estimat este de 4,35 litri la 100 km. Primele modele vor fi livrate începând cu luna februarie. Hyundai va oferi motorul în 3 cilindri și pe viitoarea generație Picanto, așteptată să debuteze în a doua jumătate a anului viitor.
În 2012 va exista și o versiune turbo de 110 CP a tricilindricului propulsor.
O altă unitate complet nouă dezvoltată de inginerii Hyundai este un motor pe benzină de 1,2 litri. Acesta va fi echipat cu sistem de injecție directă și va dezvolta aproximativ 140 de cai putere.
Unitatea va fi disponibilă doar pe i20, lansarea fiind prevăzută peste cel mult trei ani.