Alfa Romeo consideră că poate să-și dubleze performanțele în vânzări folosind în următorii trei ani garnitura actuală de modele. În 2008, când au pătruns în clasa B, au avut speranța că vor putea atinge performanțele celor de la Mini, iar micul Mi.To nu le-a înșelat așteptările. Disponibilă doar în versiunea cu 3 uși, subcompacta premium nu va avea prea curând și o versiune în 5 uși, și asta pentru că Mi.To se descurcă admirabil, iar obiectivele vor fi depășite.
Vânzările subcompactei în 3 uși se află sub auspicii dintre cele mai bune. Anul acesta Mi.To şi Giulietta vor ajunge să vândă împreună peste 120.000 de modele, adică cam cât a reușit Alfa Romeo în 2009 cu toată gama.
Deși statistic vorbind o mașină în cinci uși asigură mai mult succes, directorul executiv Harald J. Wester spune că în momentul de față compania care o conduce nu simte nevoia să forțeze.
Oficialul sugerează că abia peste trei ani, când se va lansa noua generație Mi.To, vor lua în discuție și un model în cinci uși.
”Cred că în 2013, când vom avea noua generaţie, va fi momentul prielnic pentru un model în cinci uşi și pentru o strategie de marketing mai amplă pe segmentul B”, spune Wester.
Oficialul se declară fericit de ceea ce au realizat până acum cu Mi.To. Impactul bun în rândul clienților europeni a generat prognoze foarte optimiste pentru Alfa Romeo.
Recent marca premium și-a stabilit un nou obiectiv în care își propune ca în anul 2014 să vândă 500.000 de mașini, din care 150.000 în afara granițelor Europei.
Potrivit declarațiilor făcute de Harald J. Wester, pentru a-și putea duce la bun sfârșit strategiile, Alfa Romeo va avea concepe o gamă mai largă de automobile care să o reprezinte pe mai multe segmente.
Astfel, până la debutul noului hatchback Mi.To în cinci uși, vor mai fi lansate un SUV de dimensiuni mici în 2012, un model decapotabil în 2013 cât și succesorul lui 159, ce va fi livrat în mai multe variante de caroserie.