Audi mai are la dispoziție suficient timp până când va etala sportiva care va încerca să fure clientela magnificului CLS 63 AMG. Se numește S7 și va sosi abia anul viitor, un an ce promite să fie extrem de interesant prin prisma aparițiilor în spectrul premium. Pe lângă noile ediţii ale BMW Seria 6 și Mercedes CLS, conaționalii de la Audi intră în ring cu A7, un coupe cu forme desăvârșite și un interior la fel de luxos ca al unei limuzine.
Versiunea fierbinte S7 va fi primul și probabil singurul derivat al mult-așteptatului A7, de care se va diferenția la nivel vizual printr-o serie de componente la exterior și interior specifice gamei S de la Audi.
Testele noului model sunt în plină desfășurare pe asfaltul circuitului Nordschleife Nürburgring, aici unde rămân să fie descoperite valențele și carențele viitorului S7.
Caracteristicile distinctive ale sportivei vor fi un spoiler spate retractabil, jantele din aliaj mari şi patru ţevi de eşapament. Acestea vor căuta să aducă un plus de dinamism, iar evacuările cromate să amintească de puritatea versiunilor sportive.
Tehnic și mecanic, noul S7 va fi superior aceluiași A7 prin performanțele motorului, setările suspensiei, răspunsul dinamic al diferențialului (autoblocant). În vreme ce A7 va dispune de trei agregate, o unitate pe benzină 3.0 FSI de 300 cai putere și turbodiesel de 3.0 litri de 204CP și 245 CP, modelul sportiv își va etala calitățile de top printr-o motorizare cu opt cilindri.
Sub capotă S7 va primi unitatea de 450 de cai putere, care îl pune în valoare și pe debutantul RS5. În buna tradiție a ultimilor ani la Audi, fiecare model sportiv este asimilat tehnologiei Quattro. Sistemul de tracțiune integrală care a făcut istorie în motorsport și în utilizarea cotidiană - fiind cea mai bine vândută tehnologie 4x4 din lume la o mașină premium, își va dovedi utilitatea pe viraje și pe suprafețe cu aderență scăzută, unde stabilitatea în mers este crucială la un model cu reacții fulgerătoare.
Viitorul coupe sportiv va păstra dimensiunile mașinii din care derivă, va fi la fel de confortabil la interior dar nu și la rulare, unde activitatea suspensiilor va fi orientată spre agilitate.
S7 va sosi în anul 2011 la Geneva sau cel mai târziu în toamnă la Frankfurt.