Chevrolet a ținut să impresioneze prin valul de noi creații cu care vor ataca piața europeană. Una din aparițiile însemnate din cadrul salonului a fost și ultima evoluție a modelului de succes Captiva. Cu numeroase elemente actualizate, perfecționat estetic și tehnic, singurul SUV al mărcii americane este pregătit să obțină rezultate la fel de bune, așa cum a făcut în primii trei ani ai existenței sale.
Lansarea în Europa a versiunii restilizate Captiva este prevăzută pentru primăvara anului 2011.
Modelul va fi livrat cu patru motorizări, două versiuni – cu 5 și 7 locuri, și sistem de tracțiune integrală.
Şasiul a fost adaptat pentru a spori dinamismul autovehiculului, pentru a îmbunătăţi performanţele la virare, caracteristicile antiruliu şi cele ale suspensiei. Captiva Facelift oferă un nivel optim de siguranţă prin intermediul sistemelor standard de control electronic al stabilităţii (ESC), control al tracţiunii (TCS) şi de asistare la frânare (BAS), precum şi al airbagurilor frontale, laterale şi de tip cortină.
Schimbări majore pot fi remarcate şi sub noua capotă a mașinii, cu patru motoare noi puternice, echipate standard cu o nouă gamă de transmisii manuale sau automate, cu şase trepte de viteză pentru mai multă putere şi o călătorie lină.
Noua gamă de motoare, care include două unităţi pe benzină şi două variante turbodiesel, integrează numeroase tehnologii avansate pentru obţinerea unui echilibru optim între performanţă şi consum redus de carburant.
Prin introducerea noului motor pe benzină V6, cu o cilindree de 3 litri şi o putere de 258 CP, prevăzut cu sistem de injecţie directă şi sincronizare variabilă a supapelor, noul Captiva va fi unul dintre cele mai puternice SUV-uri compacte de pe piaţă, iar noile unităţi diesel de 2,2 litri, prevăzute cu turbocompresor şi sistem de injecţie common rail, vor dezvolta o putere de 163 sau 184 CP.
Unitatea pe benzină de 2,4 litri, cu doi arbori cu came în chiulasă şi sincronizare variabilă a supapelor completează noua gamă de motoare, dezvoltând o putere nominală de 171 CP.
Atât motoarele turbodiesel de 2,2 litri, cât şi varianta pe benzină de 2,4 litri pot fi comandate cu tracţiune pe puntea faţă şi tracţiune integrală.
Designul este modelat în ton cu noile tendințe estetice observate la Chevrolet, însă există și elemente distincte care îi conferă un stil dinamic și practic.
Caroseria este evidenţiată perfect de noua paletă de culori pentru exterior şi de pasajele pronunţate ale roţilor care permit utilizarea unor jante cu dimensiuni între 17 şi 19”.
Modelul şi-a atras numeroşi fani, prin designul său exterior, încă de la lansarea sa în 2006, iar versiunea restilizată aduce o îmbunătăţire a acestuia. Se pot remarca și un număr de trăsături care conturează ţinuta sa atletică: capota motorului cu o formă nouă, sculpturală şi ascuţită, o nouă grilă a radiatorului, de dimensiuni mai mari, prevăzută cu două prize de aer, farurile îndrăzneţe şi semnalizatoarele de direcţie integrate în oglinzile retrovizoare exterioare.
Pasagerii se vor bucura de un spaţiu generos, cu spaţii de depozitare printre cele mai apreciate din clasa sa, şi cu două configuraţii ale scaunelor: 5 sau 7 scaune. Noul interior optimizat este prevăzut cu o serie de noi finisaje şi materiale, inclusiv noile tapiţerii ale scaunelor şi elementele decorative interioare, cu un aspect de lux şi o textură plăcută la atingere.
Captiva Facelift este echipat cu sistemul de asistare la pornirea în rampă, care previne alunecarea în spate a autovehiculului la pornirea în rampă şi o frână de parcare electrică, care asigură un spaţiu suplimentar pentru depozitarea mai multor articole în consola centrală, inclusiv două suporturi pentru pahare de 1 litru.
Modelul Captiva poate fi comandat cu un sistem de navigaţie cu ecran tactil şi cameră video pentru mers înapoi în vederea asistării la parcare.