Renault a sperat ca segmentul mediu să fie o pradă ușoară pentru gama Laguna. Realitatea a fost mai crudă decât și-ar fi închipuit francezii, automobilul fiind victima unui eșec aproape total. Pentru a-și spori vânzările, Laguna avea nevoie de o restilizare. Modelul retușat, cunoscut sub denumirea Phase II, a fost dezvelit la Paris.
Schimbările operate includ câteva intervenții la partea estetică, capitol defectuos care a împiedicat Laguna să guste din cupa succesului. Chiar dacă Laguna a mai trecut printr-o operație similară în urmă cu câteva luni, cosmetizarea de acum este mult mai profundă.
Cele mai evidente schimbări apar la secțiunea frontală, unde noua grilă motor prezintă două zone de ventilație separate. Poziționată central, grila este flancată de proiectoare de ceață asortate de această dată cu inserturi cromate. Capota și spoilerul prezintă o linie mai dinamică, iar blocurile optice vin cu mici detalii la interior, care conduc la ideea de prospețime.
Interiorul are parte de modificări subtile și este posibil ca, din punct de vedere calitativ, Laguna Facelift să facă o frumoasă surpriză viitorilor proprietari.
Tot ca o noutate poate fi considerată și apariția motorizărilor diesel dCi de 130 CP și 150 CP, în combinație cu sistemul de direcție integrală 4Control, tehnologie regăsită doar la BMW Seria 7.
Ca parte a eforturilor de a crea motorizări cât mai economice, Laguna Facelift va alinia unități optimizate pentru un consum redus, care vor putea îndeplini normele Euro 5.
Unitatea dCi de 110 cai putere aflată la va oferi o autonomie de drum superioară pe fondul reducerii cu 5% a consumului de motorină. În mod firesc, emisiile coboară pe scara valorică de la 125 la 120 de grame de dioxid de carbon pe kilometru.
Modelul cu îmbunătățiri va ajunge la dealeri în luna noiembrie.