Toyota era singurul producător care nu anunțase nimic nou pentru Salonul Auto de la Paris, însă, așa cum se bănuia, japonezii nu puteau ignora evenimentul automobilistic de marcă al toamnei. În atenție este adus încă un produs destinat special europenilor, un nou model botezat Verso S, ce anunță revenirea mărcii Toyota în clasa monovolumelor mici, după o pauză de numai câțiva ani. Japonezii au părăsit în 2006 sectorul mini-MPV, ca urmare a vânzărilor foarte slabe ale vechiului Yaris Verso.
Noul Verso S este oferta Toyota într-un sector care atrage anual aproape 300.000 de noi clienți și răspunsul la adresa Opel Meriva, Citroen C3 Picasso, Kia Venga. Aici va debuta anul viitor și Ford B-MAX, mașina care va fi construită la uzina din Craiova.
Primele imagini scot la iveală un automobil cu o lungime de 4 metri și un design exterior robust, cu linii specifice gamei Toyota ce se folosește de filosofia ”claritate vibrantă” pentru a da naștere unor vehicule proaspete.
Interiorul este pragmatizat la maxim și oferă câteva soluții pe care niponii le numesc inovatoare. Compartimentarea inteligentă a habitaclului depășește tiparele curente, Verso S lăudându-se încă de pe acum cu o versatilitate fără egal pe segmentul său. Desigur modelul este omologat pentru cinci persoane, însă rămâne de văzut ce va oferi în plus față de concurență având practic dimensiuni egale cu Meriva și Venga.
Verso S are la bază platforma lui Toyota Rectis, un monovolum de succes vândut în Japonia.
Lansarea europeană are loc pe 30 septembrie la Paris.