Volvo va demara din toamna acestui an comercializarea celui mai nou automobil de familie cu trăsături pur scandinave. V60, model ce își va face debutul în luna octombrie la Salonul Auto de la Paris, va putea fi comandat de luna viitoare în Europa, urmând ca primele exemplare să fie livrate către clienți la sfârșitul lunii noiembrie. Spațios, elegant și cu un nivel ridicat de siguranță oferit pasagerilor, Volvo V60 va fi o alternativă demnă de luat în seamă pe piața mașinilor premium de familie.
Prețul de lansare pornește de la 28.000 de euro pentru versiunea de pe benzină cu motorizare de 150 de cai putere. În gama diesel varianta de intrare va fi disponibilă de la 29.750 de euro.
Lista benzinarelor mai include trei modele de 180 cai putere – preț30.900 de euro, de 203 cai putere – preț32.750 euro, și versiunile de 240 CP – cost de bază 34.950 de euro, și modelul de top cu 304 cai putere care va fi disponibil de 45.900 de euro.
Noul Volvo V60 va mai oferi trei propulsoare turbodiesel. Pentru versiunea de mijloc ce dispune de 163 de cai putere se va plăti 32.650 de euro. Motorizarea cea mai puternică de 205 CP, va fi oferită contra sumei de 34.950 de euro pentru modelul cu tracțiune față și 39.950 de euro pentru cel cu sistem 4x4.
V60 preia în totalitate elementele de stil ale remarcabilului S60, cu excepția părții spate, unde vine cu o linie specifică versiunilor estate și un design ce amintește de XC60. Senzația este întărită de forma lămpilor stop care se prelungesc pe lateralele hayonului.
Cu o gamă de motorizări bogată, și un compartiment pentru bagaje generos, V60 vine să sensibilizeze tinerii familiști care își doresc un automobil spațios, performant și sigur. Tehnologiile de securitate ce însoțesc acest model și-au făcut debutul pe S60, promisiunea celor de la Volvo fiind aceea că viitorii clienți se vor bucura de cel mai sigur automobil din clasa sa.
V60 ajunge pe o piață dominată clar de versiuni break germane, modelul suedez fiind unul din puținii rivali pe sectorul premium unde activează Audi A4 Avant, BMW Seria 3 Touring și Mercedes C-Klasse Estate.
Ținta de vânzări stabilită de Volvo este de 50.000 de modele anual.