Hyundai își canalizează energiile spre piețele Bătrânului Continent, cererea tot mai ridicată pentru modelele sale fiind un semnal clar asupra imaginii și încrederii de care se bucură marca sud-coreană. Constructorul a adoptat o strategie cu numeroase schimbări de decor: a dezvoltat o gamă specifică de automobile pentru europeni, o puternică facilitate de producție în Cehia, dar și un centru de design în Germania.
Schimbări se vor petrece și în oferta de modele „i” ce va continua să se înnoiască și să se extindă gradual. 2011 va marca lansarea lor oficială a noilor generații Sonata și Matrix, însă, până atunci Hyundai ne oferă detalii proaspete despre urmașii acestora.
Noile generații sunt pe drum, iar oficialii susțin că vor aduce schimbări importante pe toate planurile.
Sonata
Noul Sonata va fi comercializat în Europa sub denumirea i40. Programat să apară anul viitor, acesta va propune o linie exterioară dinamică și motorizări care vor sublinia caracterul modelului de clasă medie.
Principala noutate adusă de viitoarea generație este o versiune break dedicată clienților familiști. Apariția acesteia va spori vânzările gamei Sonata, piața europeană fiind prin excelență una favorabilă acestui gen de automobile. Versiunea ce va fi introdusă în a doua partea a lui 2011, la o jumătate de an de la debutul sedanului, va atrage în special prin preț și va rivaliza cu Honda Accord Tourer, Opel Insignia Sports Tourer și Volkswagen Passat Variant.
Matrix
Minivanul de talie mică va fi înlocuit de un model complet nou ca aspect, tehnică și nume. Viitorul Matrix va purta denumirea JC, și se dorește alternativa ideală între preț și calitate, ce îl va poziționa între Kia Venga și Opel Meriva. Dacă linia estetică va împrumuta detalii de la modelele de clasă mică i10 sau i30, platforma tehnică va fi preluată integral de la subcompacta i20.
Noul Hyundai JC va fi lansat anul viitor și va avea trei versiuni de motorizare. Oficialii companiei au afirmat că la debut micul MPV va fi disponibil cu două unități pe benzină de 1.4 și 1.6 litri, echipate cu injecție directă de combustibil. Gama propulsoarelor va fi întregită de un turbodiesel de 1.4 litri, cu un consum de 4 litri la 100 km.