Peugeot se numără printre puținii producători care se pot lăuda cu o mașină comercializată în două secole diferite. Berlina 607, cel mai longeviv model din gama francezilor, a ajuns la final de carieră după aproape 11 ani petrecuți pe scena europeană. Ultimul exemplar 607 a fost fabricat sâmbătă 24 iulie 2010 la uzina Rennes-La-Janais, în Franța.
Producția s-a încheiat cu două luni înainte ca Peugeot să introducă pe aceleași linii de asamblare un model complet nou, ce urmează să fie prezentat oficial la Salonul Auto de la Paris.
607 era decanul de vârstă al gamei Peugeot, vârful de gamă fiind prezent pe piața europeană din octombrie 1999. Încă de la lansare modelul francez era creditat cu șanse foarte mari la redresarea vânzărilor în segmentul superior, unde Peugeot a avut de suferit și cu vechiul 605.
Problemele tehnice au împiedicat nava-amiral să se identifice cu succesul, producția lui 607 fiind deseori întreruptă ca urmare a defecțiunilor regăsite la șasiu. În ciuda eforturilor depuse, dar și a împrospătării aspectului și dotărilor tehnice cu ocazia introducerii versiunii restilizate, vânzările sedanului de top Peugeot au rămas la un nivel scăzut.
În ciuda performanțelor negative, 607 a marcat industria automobilistică prin două premiere absolute: este primul automobil cu o echipare completă pe parte de siguranță, dotare standard cu 8 airbaguri, și primul model din lume echipat cu sistem de monitorizare a presiunii în pneuri.
Locul sedanului 607 va fi luat de noul Peugeot 508.