Peugeot își va moderniza linia de design pregătind din acest an introducerea unui curent de design plin de rafinament, schimbare care va fi semnalată la Salonul Auto de la Paris. Lansarea noii game 508 simbolizează această trecere spre un design mult mai convențional.
În luna octombrie aceasta va fi prezentată oficial în Franța, iar până la sfârșitul anului va fi disponibilă la dealeri. Mai întâi va fi comercializată versiunea sedan, iar ulterior va fi lansat și modelul de familie Station Wagon. 508 este urmașul demn al actualului 407 în segmentul clasei medii, care în urmă cu un an a beneficiat o restilizare foarte discretă.
Noutățile principale nu sunt cele de natură estetică, ci tehnică, 508 fiind primul vârf de gamă la Peugeot care va beneficia de o motorizare hibridă.
Versiunea de serie vine cu elemente stilistice normale și dimensiuni identice prototipului din care derivă: lungime de 4.860 mm, lățime de 1.880 mm și un ampatament de 2.815 mm. Proporțiile sale permit francezilor de la Peugeot să facă o mișcare interesantă, dar anticipată de toată lumea, viitorul 508 urmând să înlocuiască două modele odată, 407 și 607.
Noua sedan 508 a fost prefigurat cu o jumătate de an înainte de lansarea oficială, conceptul ”5 by Peugeot" dezvelit la Geneva reușind să atragă atenția asupra sa prin formele fluide, și detaliile îndrăznețe ale blocurilor optice și interiorului.
Partea de motorizare va integra doar unități ce vor respecta normele Euro 5. Modelul de intrare în gamă va fi echipat cu agregat pe benzină 1.6 THP de 155 CP. Peugeot va mai oferi alte două propulsoare pe benzină ce vor genera peste 200 cai putere. Amatorii de modele diesel vor putea alege între unitatea 1.6 HDI de 110 CP şi urcă la un 2.0 HDI de 140 CP. Versiunea de vârf va fi echipată cu un diesel common-rail de 163 de cai putere.