BMW este pentru numeroși clienți marca potrivită imaginii personale și conformă statului lor social. Pentru cei cărora aceste două atribute nu-i reprezintă, divizia M este unicul motiv pentru care au ales BMW. După M3, M5, M6, X5M și X6M, universul mașinilor de vis se va îmbogăți de anul viitor cu încă un exemplar al superlativelor.
Seria 1 M Coupe. Așa se numește al șaselea model sportiv BMW M, o sportivă rafinată cu reacții fulgerătoare, menită să ridice pulsul pasionaților pentru mașinile de înaltă performanță. Prima imagine a celui mai mic membru al familiei M nu spune prea multe despre personalitatea acestui nou cavaler al vitezei și nici despre elementele kitului care îmbracă exteriorului, caroseria fiind acoperită cu viniluri de camuflaj. Încă nu este momentul!
Prezentarea semioficială este o campanie timpurie de promovare a Seriei 1 M Coupe, care a avut loc pe pista circuitului Ascari, în sudul Spaniei, ca parte a jubileului ” 25 de ani de la nașterea M3”. Debutul public va avea loc în martie 2011, la Salonul Auto de la Geneva, iar vânzările pe piața europeană vor demara două luni mai târziu.
BMW a comercializat anul trecut aproximativ 15.000 de modele din gama M, însă cu ajutorul noului model s-ar putea ajunge la aproape 20.000 de unități anual. Seria 1 M Coupe va costa cu 10.000 euro mai puțin decât un M3 Coupe, adică în jur de 58.000 de euro.
Kay Segler, Directorul Executiv al diviziei sport M, este deosebit de mândru de noul model din familia mașinilor sport BMW: "Cu acest automobil dinamic, cu două uşi, vrem să atragem în special clienţii mai tineri spre produsele noastre."
Cu aproximativ o jumătate de an mai devreme de momentul lansării propiu-zise, Segler ne mai oferă două detalii cheie care vor sta la baza succesului noului bolid. Motorul, un bi-turbo cu 6 cillindri, va dezvolta peste 350 de cai putere. Mai bine de jumătate din componentele Seria 1 M Coupe provin în proporție de 80% de la M3 Coupe, acestea fiind adaptate nevoilor sportivei compacte.