Lexus răspunde atacurilor din clasa compactă cu un facelift. La patru ani de la lansarea celei de a doua generaţii IS, modelul premium primeşte o serie de îmbunătăţiri cu ocazia introducerii variantei restilizate pe piaţa europeană. Programat să debuteze în ultimul trimestru al anului curent, IS Facelift se prezintă în faţa principalilor săi rivali cu motorizări mai puternice dar economice, confort sporit şi dotare mai bogată. Dacă sub aspect estetic schimbările sunt foarte puţine şi subtil realizate, în ceea ce priveşte partea tehnică, acestea sunt numeroase şi consistente.
Suspensiile au un răspuns mai rafinat, direcţia acţionată electric se bucură acum de un reglaj mai fin, iar transmisia şi aerodinamica ajută la obţinerea unor parametri superiori.
Nivelul de echipare în standard este mai generos, toate variantele beneficiind acum de dispozitivul VDIM - Management Integrat al Dinamicii Vehiculului. Îmbunătăţiri au fost aduse direcţiei acţionate electric - ce se bucură acum de un reglaj mai fin, transmisiei dar şi aerodinamicii.
Modelul japonez este oferit în continuare în versiunea IS 220d, echipată cu un propulsor „clean diesel” de 2,2 litri ce dezvoltă 177 cai putere şi un cuplu motor de 400 Nm disponibil de la 2.000 rpm. Demarajul de la 0-100 km/h se efectuează în 8,9 secunde, iar viteza de vârf ajunge la 220 km/h. În privinţa performanţelor de consum, IS 220d are nevoie de 6,1 litri de motorină pentru a parcurge 100 de kilometri, iar cantitatea de noxe emise este de 163 g/km.
A doua versiune IS 250 beneficiază de un agregat V6 pe benzină ce produce 208 cai putere şi un cuplu maxim de 252 Nm la 4.800 de rotaţii. Cu o dinamică îmbunătăţită, modelul pe benzină accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,4 secunde, în timp ce viteza maximă ajunge la 225 km/h.
Potrivit producătorului, consumul mediu se ridică la 9,1 litri/100 km, în timp ce emisiile de dioxid de carbon înregistrează o valoare de 214 g/km.