Fiat a cucerit Europa cu mașinile de clasă mică. Printre semnatarii reușitelor repurtate de italieni se numără și Uno, modelul cu statut de vedetă în anii 80, retras de pe piață în 1994. De atunci doar câteva piețe selecte au mai beneficiat de serviciile micului model, însă Fiat pregătește revenirea subcompactei în Europa. Aceasta se va petrece abia la sfârșitul anului viitor când Uno se va întoarce pe piețele Bătrânului Continent în încercarea de a crește vânzările mărcii italiene într-o regiune unde cererea de modele de oraș aproape s-a dublat în ultimii doi ani.
Uno ar putea fi fabricat în Serbia la uzinele Zastavadin Kragujevac, unde lucrările de modernizare vor fi finalizate până la sfârșitul anului curent, iar utilarea cu echipamente este programată la începutul lui 2011. Capacitatea liniilor de producție se ridică la 300.000 de vehicule pe an, aici fiind plănuită asamblarea viitorului minicar Topolino. Fiat nu va putea să exploateze la maxim volumul de producție al uzinei cu un singur model, de aceea studiază posibilitatea de a mai fabrica aici modelul Panda dar și noul Uno. Astfel vor putea fi create peste 2.500 de noi locuri de muncă, iar Fiat va face economii serioase având în vedere mână de lucru ieftină din Serbia și experiența personalului.
Uno va rivaliza cu Dacia Sandero, Skoda Fabia și Daihatsu Sirion, prețul de pornire putându-se situa sub 10.000 de euro. Fiat investeste 150 milioane de euro în modernizarea fabricii învechite.
Noul Uno este puțin mai mare decât un Fiat 500, acesta măsurând 3.770 mm lungime, 1.643 mm lățime și 1.490 de mm înălțime.Compartimentul pentru bagaje este de 280 litri.
Deși oficial nu există o dată exactă a lansării sale, versiunea europeană a noului Uno ar putea fi prezentată în martie 2011 la Geneva.