Audi pune în slujba iubitorilor de modele exotice una dintre cele mai reuşite decapotabile premium. Dezvăluită la Geneva, A5 Cabrio este de fapt un A5 Coupe cu montanţi mai înclinaţi, pavilion descoperit şi un portbagaj cu un volum mai discret.
Farmecul cabrioletului îl întrece pe cel al versiunii coupe, senzaţia de a rula sub razele mângâietoare ale soarelui şi aerul mereu proaspăt din jur contribuind la senzaţii incomparabile. A doua decapotabilă din oferta Audi, este livrată în ţara noastră la un preţuri cuprinse între 37.752 - 54.973 euro cu TVA.
Audi A5 Cabrio se remarcă prin gradul de confort şi numeroasele dotări pe partea de securitate, echipamente introduse recent şi pe ultima generaţie A4.
Versiunea cu plafon retractabil păstrează dimensiunile lui A5 coupe, 4,63 m lungime, 1,85 m lăţime şi 1,38 m înălţime, care poziţionează modelul spre segmentul superior al clasei D.
Decapotabila vine echipată cu un pavilion retractabil din material textil, Audi preferând soluţia clasică în detrimentul acoperişului confecţionat din metal. Plafonul este realizat din trei rânduri de material textil şi beneficiază de o insonorizare suplimentară faţă de alte cabriolete care utilizează acelaşi tip de material, ceea ce face ca pasagerii să recepţioneze o cantitate mai redusă de decibeli în habitaclu.
Interiorul acomodează patru persoane, iar compartimentul bagajelor măsoară 320 litri când acoperişul este deschis şi 380 de litri când pavilionul este închis, A5 Cabrio dispunând de cel mai spaţios portbagaj din segment.
Pentru piaţa românească vor fi disponibile cinci versiuni de motorizare, din şapte posibile. Momentan clienţii pot opta doar pentru motorul pe benzină TFSI de 2.0 litri care generează 211 cai putere şi un cuplu maxim de 350 Nm, sau două agregate turbodiesel de 180 şi respectiv 265 de cai putere.
Doar cele mai puternice modele din gamă sunt echipate cu sistemul de tracţiune integrală Quattro, restul având tracţiune faţă, iar la capitolul transmisie există o ofertă generoasă: cutie manuală cu 6 trepte, transmisie automată Multitronic, sau o cutie automată S-Tronic cu şapte trepte.