Lexus contează pe modele cu alimentare alternativă aproape la fel de mult ca pe automobilele cu motorizări obişnuite. Urmând exemplul colegilor de grup, divizia premium a mărcii Toyota se înarmează cu tot mai multe vehicule hibride în intenţia de a-şi menţine supremaţia pe sectorul premium la capitolul ecologie.
Cum noul sedan HS 250h, primul hibrid dedicat brandului Lexus, ce se doreşte a fi un Prius mai luxos şi ambiţios, nu va fi disponibil în Europa, clienţii mărcii japoneze vor mai avea de aşteptat cel puţin un an până la debutul unui model ecologic mai accesibil decât cele din oferta actuală: RX 450h, GS 450h, LS 600h.
Soluţia cea mai la îndemână rămâne, până la urmă, versiunea hibridă a sedanului IS, plănuită să apară în următorii doi ani.
Trenul de rulare hibrid va putea fi implementat cu uşurinţă, de vreme ce IS este construit pe o platformă a unui model cu tracţiune spate, la fel ca şi GS sau LS.
Toyota declara anterior că intenţionează să ofere în următorii ani câte o versiune hibridă pe fiecare model, astfel că apariţia unei versiuni hibride a IS este aproape inevitabilă.
IS este în prezent singurul model Lexus echipat cu motorizări convenționale. Sistemul hibrid va fi un tandem benzină-electric, ce va putea să ofere o autonomie mai ridicată decât unitățile pe benzină din oferta actuală.
Titulatura versiunii cu propulsie duală va conține particula „h”, ce definește existența unității hibride.