Citroën introduce din acest an o nouă gamă de vehicule urbane, una care se remarcă prin aspect și calitate. Familia de modele DS își prezintă primul reprezentant și pe piața românească, adresate unei clientele cu gusturi ceva mai exigente. Noul DS3 încearcă să atragă atenția asupra gamei premium Citroën, prin finisaje superioare și materiale atent selectate. Comenzile pentru acest model se preiau din această săptămână în rețeaua națională de concensionari, prețul de pornire pentru piața românească fiind de 14.790 de euro cu TVA. Cel mai scump model Citroën DS3 are un prețde pornire de 20.190 de euro cu TVA.
Bazat pe conceptului DS Inside, acesta este dotat cu cele mai moderne tehnologii şi un limbaj de design care pune accent pe rafinament. Filozofia din spatele gamei de modele premium are ca punct de plecare noul slogan Citroën „tehnologie creativă”, semnalul unei schimbări profunde pe toate planurile.
DS3 vine cu trei nivele de echipare: Chic, So Chic și Sport Chic. Noul model este, de fapt, un derivat premium al noii generații C3, fiind oferit deocamdată doar în versiune hatchback în trei uși. Acesta are un nivel de calitate superior, dotări mai generoase, dar o gamă de motorizări identică proaspăt lansatului C3.
Partea de propulsie este alcătuită din unităţile diesel HDi de 90 și 110 CP şi benzină VTi de 120 CP și THP de150 CP la Citroën C3 şi C4. Propulsoarele pot fi cuplate la transmisii manuale cu 5 și 6 trepte.
Exteriorul se distinge prin liniile precise, iar interiorul prin accesoriile de calitate, dar şi atenţia acordată detaliilor şi finisajelor. Citroën vine cu 40 de combinații cromatice pentru caroserie și 12 modele de jante. Habitaclul poate fi asortat unei palete de culori, de asemenea bogată, pentru planșa de bord, schimbătorul de viteze și scaune.
Conceput ca un vehicul urban de dimensiuni mici, DS3 concurează pe acelaşi segment cu Alfa Romeo Mi.To, Mini Cooper şi noul Audi A1.