Ford nu s-a mai întâlnit cu un succes atât de răsunător în clasa mini precum acum, când, cu surle și trâmbițe anunță una din cele mai importante reușite pe 2010. Ultima generație Fiesta a devenit cel mai bine vândut automobil din Europa, după ce în luna martie volumul vânzărilor a ajuns la un nivel record, de 68.630 de unități. Performanța i-a permis modelului Ford să revină în fruntea topului european de vânzări după o pauză de 13 luni.
Fiesta a detronat Golf din poziția de lider, reușind să pună o distanță de 11.800 de unități între acesta și exponentul Volkswagen. Luna trecută, Ford a vândut cu 25,8 % mai multe unități Fiesta, comparativ cu martie 2009.
„Anul trecut a fost unul foarte bun pentru Fiesta, în ciuda condiţiilor economice, iar anul în curs este unul şi mai favorabil! Vânzările Fiesta înregistrate în luna martie reprezintă cele mai înalte cifre atinse de un model Ford într-o singura lună la nivel european”, declară Ingvar Sviggum, vicepreşedinte pe parte de marketing, vânzări şi servicii post-vânzare Ford Europa.
Noua Fiesta are priză la public, ingredientele subcompactei fiind pe gustul europenilor. De altfel mașina de clasă B a devenit portdrapelul Ford la capitolul vânzări în primul trimestru din 2010. Potrivit datelor statistice remise de Jato Dynamics, vânzările modelului Ford Fiesta din primele trei luni ale anului 2010 au totalizat 140.496 unităţi – cu mai mult de 5.400 unităţi peste VW Golf.
Vânzările lunii martie pentru Fiesta reprezintă cele mai înalte rezultate atinse într-o singură lună de un model Ford la nivel european.
„Suntem mândri de ultima generaţie Ford Fiesta, iar clienţii o adoră”, a adăugat Sviggum. „De la debutul său în urmă cu 18 luni, peste 750.000 de exemplare au fost comercializate la nivel global. Rezultatul este unul impresionant, având în vedere situaţia economică actuală. Daca luăm în considerare şi lansarea modelului ce urmează a avea loc în America de Nord, considerăm că Fiesta va continua să îşi întărească poziţia.”
Fiesta domină VW Golf, devenind lider al clasamentului pe primul trimestru din 2010, dar și la nivelul lunii martie. Piețele care și-au adus cea mai importantă contribuție la reușita micului Fiesta sunt Marea Britanie (+14,7%) şi Italia (+87%), unde 57% din unităţile Fiesta comercializate (11.251 unitati) au fost cu motorizare GPL.