Subaru are o rezonanță cu totul aparte atunci când pronunți Impreza WRX STi.
Celebrul automobil sportiv primește o nouă declinare în 2010, una ce și-a făcut debutul la Salonul Auto de la New York.
Versiunea sedan este caracterizată de un aspect exterior agresiv și pusă în valoare de un motor cu patru cilindri și un sistem de tracțiune integrală.
Este pentru prima oară când Subaru oferă două versiuni de caroserie pentru Impreza WRX STI, sedanul fiind cu 36 de centimetri mai lung decât vechea generație.
Suportul tehnic este identic versiunii hatchback în cinci uși, propulsia fiind asigurată de un motor boxer de 2.5 litri, ce generează 305 cai putere și un cuplu de 501Nm. Neschimbată rămâne și lista componentelor pe parte transmisie și tracțiune. Ceea ce diferă sunt jantele de 18 inch, realizate din aluminiu forjat ce cântăresc doar 8 kilograme. Opțional se poate alege un set de jante BBS, mai ușoare cu 2 kilograme decât cele oferite standard.
Inginerii Subaru au adus o serie de îmbunătățiri semnificative, modificând suspensiile, amortizoarele și barele stabilizatoare de pe ambele punți, pentru a spori rigiditatea dar și performanțele sedanului sportiv Impreza WRX Sti.
O altă modificare vizibilă este eleronul spate de 14 inch care crește performanțele aerodinamice, oferind o apăsare mai bună pe liniile drepte.
Sistemul de frânare din dotare este furnizat de Brembo, o marcă ce nu mai are nevoie de prezentare. Subaru nu a oferit date privind potențialul dinamic al versiunii de performanță, însă se poate bănui că sedanul este mai sprinten, datorită masei sale mai ușoare și mai ferm în acțiunile sale decât versiunea în cinci uși, datorită sistemului de suspensii mai rigid.
Subaru Impreza WRX STI Sedan va dispune și de un nivel de echipare special, denumit Limited, ce va dispune de pavilion din sticlă și piele pentru scaune și volan.