BMW are peste 30 de modele în gama curentă, suficiente ar crede unii pentru a acoperi cerințele actuale ale clienților premium din întreaga lume. Oferta se extinde continuu cu noi și noi modele, în următorul deceniu familia urmând să crească la 55 de modele. Mai bine de 20 dintre acestea au fost dezvăluite după ce fabricantul german a depus documentația necesară la Oficiul European de Înregistrare a Mărcilor (OHIM).
Astfel, nu mai puțin de 23 de noi modele au fost înregistrate cu noile lor indicative sub sigla BMW. Vorbim de o serie de apariții inedite în care particula ”Serie” nu apare nicăieri. Așadar modele complet noi, unele chiar de nișă care vor consolida imaginea și reptutația de care se bucură BMW în întreaga lume.
Cea mai surprinzătoare apariție este M 50d, o viitoare versiune sportivă cu motorizare diesel ce va figura cel mai probabil pe actuala generație Seria 5! Unitatea va fi primul diesel tri-turbo, cu trei sisteme turbo, și ar putea figura și pe viitorul Seria 6 ce va fi comercializat din 2011. Versiunea de performanță M 50d va fi răspunsul BMW la viitoarea sportivă AMG cu motor biturbo ce va figura pe E-Klasse.
La fel de surprinzător va fi și debutul viitorului Grand Coupe, un model sub denumirea căruia se ascunde viitorul rival pentru Mercedes CLS și Audi A7, sau pur și simplu este vorba de un model de nișă poziționat între Seria 6 și Seria 7.
Printre numeroasele noutăți se numără și Compactive/Compactive Tourer două denumiri destul de sugestive, care vor marca nașterea unor versiuni crossover de talie compactă derivate din Seria 1 ce se vor poziționa sub actualul X1.
În gamă va fi introdus și BMW Urbanic, o familie de citadine declinate din proiectul MegaCity. Nu în ultimul rând, germanii mai pregătesc două familii distincte de automobile. Prima se referă la viitoarele vehicule propulsate electric, BMW E, ce va avea în total nouă modele (E1-E9) iar ultima notată simplu "i", din care se vor naște modele concepute în cadrul "Proiectului i". Acestea din urmă ar putea face subiectul unui al treilea brand pe care BMW dorește să îl includă în portofoliul actual format din mărcile britanice Mini și Rolls-Royce.