Škoda nu s-a adresat niciodată familiștilor care și-au dorit de la marca cehă un vârf de gamă autentic. Acum acest lucru este posibil grație noului Superb Combi, un model care vrea să corespundă exigențelor actuale în materie de confort, spațiu pentru bagaje, consum de carburant, design și siguranță. Versiunea break a modelului de top la Škoda este disponibilă și în țara noastră la un prețde bază de 20.403 euro cu TVA, valabil pentru motorizarea 1.4 TSI de 125 CP cuplată la o cutie manuală cu 6 trepte.
În gama benzinarelor mai sunt disponibile unitățile 1.8 TSI de 160 CP, versiune cu un prețde pornire de la 24.393 de euro cu TVA inclus și V6 FSI de 3.2 litri care produce 260 CP, versiune disponibilă de la 33.226 de euro cu TVA inclus.
Amatorii de propulsoare turbodiesel pot opta pentru trei unități de 105, 140 și 170 cai putere. Versiunea de intrare este o unitate 1.9 TDI de 105 CP disponibilă la un prețde lansare de 21.462 de euro. Mai noi dar și mai puțin poluante versiunile 2.0 TDI, două la număr, beneficiază de sistem de injecție directă de tip rampă comună și filtru de particule în dotare standard. Acestea dezvoltă 140 CP respectiv 170 CP și îndeplinesc normele de poluare Euro 5. Prețurile pentru România ale versiunilor menționate anterior sunt de 24.944 de euro cu TVA inclus și respectiv 25.778 de euro cu TVA inclus.
Škoda poate dota versiunile de motorizare ale maşinii de familie cu transmisii manuale cu 6 trepte, sau cu o cutie semi-automată cu dublu ambreiaj, de tip DSG, disponibilă doar opţional.
Noul Superb Combi are trei linii de echipare - Comfort, Ambition, Elegance, și vine cu aceleaşi dimensiuni şi dotări de serie la fel ca versiunea sedan, din acest motiv nivelul de confort şi siguranţă este identic. În pachetul de dotări este inclus un pavilion panoramic din sticlă, faruri adaptive dar şi inovativul sistem TwinDoor, de deschidere variabilă a portbagajului. Compartimentul bagajelor beneficiază în configurație standard standard de un volum 633 de litri și poate ajunge la 1.865 de litri în cazul în care bancheta din spate este rabatată complet.
Pe partea de design noul Superb Combi preia în întregime liniile părţii frontale şi profilul stilat la sedanului, singura diferenţă notabilă fiind arhitectura secţiunii spate cu umeri uşor curbaţi şi noi blocuri optice. În pachetul de dotări este inclus un pavilion panoramic din sticlă, faruri adaptive, dar şi inovativul sistem TwinDoor, de deschidere variabilă a portbagajului.
În luna decembrie a anului trecut Škoda a demarat în Cehia producția de serie a primului model de familie Superb. Fabricația versiunii break este asigurată înIndia, Rusia, Kazahstan şi Ucraina.