Škoda s-a prezentat la Geneva cu două versiuni restilizate. Au fost singurele noutăți importante la standul cehilor, unde a mai fost prezentă și versiunea sportivă Fabia RS.
Modelul de volum Fabia a fost supus unei binemeritate cosmetizări, aplicată la trei ani de la prezentarea actualei generații.
Totodată Roomster, un automobil cu veleități de familist, a venit și el cu o serie de schimbări estetice și tehnice.
Design
Liniile exterioare se înscriu în tendința de design actuală, unde forma urmează funcția iar detaliile dau valoare conținutului stilistic. Partea frontală introduce blocuri optice cu o formă alungită, o nouă grilă radiator și proiectoare de ceață mărite, ce sporesc vizibilitatea.
Aspectul exterior devine mult mai dinamic, impresie lăsată și de noile jante din aliaj.
Propulsie
Modificările estetice se împletesc cu îmbunătățirile tehnologice, astfel ca restilizarea să fie completă.
Făcând directă la motorizări, Škoda anunță extinderea gamei la nouă versiuni, din care șase pe benzină și trei diesel, toate îndeplinind normele Euro 5.
Fabia/Roomster Facelift pot fi echipate cu unitățile 1.2 HTP de 60 CP și i putere cu o cilindree de 1,2 litri 70 CP, 1.4 litri de 85 CP, 1.6 litri de 105 și noile agregate turbo de 85 si 105 cai putere.
Inferioare ca număr, versiunile turbodiesel vor oferi 75 CP, 90 și 105 cai putere.
Injecție/Transmisie
Toate unitățile de injectoare piezo-electrice și filtru de particule, ceea ce le face mai economice, silențioase și ecologice. O noutate absolută este transmisia automată cu şapte trepte de tip DSG, regăsită doar în combinație cu motorizarea 1.2 TSI de 105 CP.