Renault a sosit la întâlnirea cu publicul de la Geneva însoțit de o suită de premiere care au entuziasmat fanii mărcii. Noua generaţie Mégane Coupé-Cabriolet și-a făcut debutul la începutul primăverii calendaristice, în ambianța agitată a Salonului de la Geneva, locul unde a putut fi admirat pe viu pentru prima oară. Acesta îmbină eleganţa unui coupé, cu exotismul specific maşinilor decapotabile, păstrând numeroase elemente de stil de la gama versiunilor Megane. Noa versiune (CC) Coupé-Cabriolet va fi comercializatĂ începând cu primăvara lui 2010.
Design
Noul Mégane Coupé-Cabriolet preia puţine idei de la vechiul model, iar aici nu ne referim la elemente de stil, ci la soluţiile adoptate. Plafonul retractabil realizat din sticlă, asigură un confort acustic şi psihic mai ridicat, comparativ cu un pavilion din material textil. De culoare neagră, pavilionul oferă o panoramică excelentă dar şi un aspect select.
Versiunea deschisă a ultimei serii Mégane ce poate găzdui patru pasageri în condiţii apropiate unui sedan dispune în continuare de o caroserie în două uşi, bazată pe cea a modelului coupe. Modificările aplicate la versiunea CC sunt cele determinate de natura constructivă a maşinii.
Dacă frontal, modelul nu prezintă nici o diferenţă, în partea din spate se observă apariţia unor noi blocuri optice şi a decupajelor ce se activează când acoperişul este pivotat.
Echipare
Dotările oferite sunt la înălţime. Clienții au la dispoziţie un sistem de climatizare automată bi-zonal cu trei moduri de reglare, frâna de mână automată, faruri direcţionale bi-xenon, un meniu personalizat care permite activarea/dezactivarea şi reglarea unor funcţii ale vehiculului şi sistemul de navigaţie Carminat TomTom.
Pe partea de siguranţă - ABS cu repartiţie electronică a frânării EBV, asistenţă la frânarea de urgenţă, sistemul ESC cu funcţie de control sub-viraj, limitator de viteză şi sistem de supraveghere a presiunii pneurilor.
Motorizare
Ca de obicei, Renault propune o gamă variată de motorizare, formată din şase unităţi benzină şi diesel, împărţite în mod egal. Pentru amatorii de versiuni pe benzină, francezii propun unităţile 1.6 litri - 110 CP, 1.4 TCe de 130 CP şi 2.0 - 140 CP. Agregatele diesel sunt echipate standard cu filtru de particule, respectă normele Euro 5 şi oferă un consum de carburant mai scăzut. Acestea sunt disponibile în următoarele variante de putere: 110, 130, şi 160 CP.
Partea de transmisie include, pe lângă transmisia clasică manuală – acum cu 6 trepte, o cutie de viteze cu dublu ambreiaj, şi o cutie cu variaţie continuă prezentă doar în combinaţie cu unitatea pe benzină de 140 de cai putere variabilă.