Toyota speră la mai mult succes în clasa compactă, unde, cel puţin pe piaţa europeană, accesul la vârf a fost blocat de concurenţa puternică dintre mărcile germane şi cele franceze. Pentru că este loc de mai bine, modelul Auris a fost cosmetizat cu scopul de a impulsiona vânzările, dar şi de a întineri formele exterioare.
Versiunea restilizată este pregătită pentru a-şi dezvălui aspectul şi dotările care pot să o facă mai atractivă.
La Salonul Auto de la Geneva va avea loc lansarea oficială iar câteva săptămâni mai târziu Auris Facelift va sosi la dealerii mărcii.
Schimbările estetice reuşesc să îndulcească liniile compactei japoneze, şi să-i confere o personalitate mai puternică. Noile jante din aliaj induc o imagine uşor sportivă pentru Auris, în timp ce modificările operate la blocurile optice faţă, spoiler şi grilă denotă mai multă maturitate.
Interiorul se bucură de şi mai multe noutăţi, Toyota anunţând materiale de o calitate mai bună şi câteva schimbări de decor care vor crea o ambianţa relaxantă în habitaclu.
Versiunea restilizată este însoţită şi de câteva modificări tehnice, adoptate în special la partea de motorizare. Toyota promite propulsoare mai ecologice, cu prestaţii dinamice deloc neglijabile. Vor fi disponibile în total patru agregate, două pe benzină şi două diesel, optimizate şi la nivel de consum cu ajutorul tehnologiei Toyota Optimal Drive.
Pentru prima oară, Auris va beneficia şi de aportul unui tren de rulare hibrid, de factură benzină-electric bazat în mare parte pe sistemul HSD (Hybrid Synergy Drive) implementat pe o seamă de modele actuale, printre care Prius şi Camry.