Citroën a primit aprecieri pozitive la adresa noilor sale modele prezentate la Frankfurt.
Atenția s-a îndreptat spre viitoarea generație C3, unul din cele mai populare produse ale constructorului francez cu peste 2 milioane de clienți la activ. Noul model va sosi pe piața românească la sfârșitul lunii februarie. Pe piețele vest-europene acesta este disponibil din noiembrie 2009. Automobilul beneficiază de o arhitectură structurată inteligent, care permite o habitabilitate ridicată, în ciuda faptului că dimensiunile sale nu au crescut spectaculos.
Noul C3 se înscrie printre cele mai compacte modele din segmentul său. Cu lungimea de 3,94 m, lăţimea de 1,71 m şi raza de bracare de 10,2 m, modelul francez dispune de dimensiuni perfect adaptate utilizării în oraş.
Unul din elementele care-l individualizează este parbrizul Zenith, care, pe lângă vizibilitate şi luminozitate deosebită, va oferi pasagerilor o experienţă de drum inedită.
La lansare, versiunea de motorizare HDi de 90 cai putere va dispune de filtru de particule, iar din 2011, în echipare standard va figura şi sistemul Stop & Start, aflat la a doua generaţie. Asociate unor cutii manuale pilotate în 5 şi 6 viteze, acestea vor scădea emisiile, la motoarele diesel, între 95 şi 90 g/km de CO2.
Noul Citroen C3 oferă un real confort la bord tuturor pasagerilor, confort acustic şi la vibraţii, dar şi confort olfactiv şi vizual, datorită numeroaselor suprafeţe vitrate şi parfumului de ambianţă.
Modelul de oraş dispune de un spaţiu interior cu un grad de confort net superior generaţiei anterioare şi de un portbagaj generos, cu un volum de 300 de litri.