Toyota lansa în decembrie 2008 versiunea restilizată a celui mai bine vândut model japonez în Europa. Ceva nu a plăcut sau nu a dat bine la Yaris Facelift, pentru că după numai un an avem din nou o restilizare.
Modificările sunt minore și chiar mai puțin evidente decât la modelul anterior. Pachetul de îmbunătățiri include în primul rând o gamă de culori mai bogată pentru caroserie și câteva retușuri trasate la nivelul barelor de protecție. Blocurile optice spate redesenate şi spoilerul revizuit estetic lasă impresia unui automobil mai solid și bine construit, însă nu impresionează vizual.
Toyota nu a căzut în plasa modificărilor excesive, astfel că versiunea comercializată în 2010 dispune și de câteva elemente noi. Jantele, mânerele ușilor cu finisaj mat, și proiectoarele de ceață acum disponibile în dotare standard. Pentru interior există mai puține vești bune.
Noutățile se limitează la prezența sistemului de climatizare, a componentelor instrumentarului de bord și a nuanțelor pentru tapițerie. Partea tehnică nu a fost scăpată din vedere, motorizările fiind principalul câmp de bătaie pentru inginerii Toyota.
Consumul mediu a fost redus cu câteva procente, iar emisiile de dioxid de carbon se situează sub norma maximă a stamdardului Euro 5. Unitatea pe benzină 1,33 VVT-i este cuplată acum la sistem start-stop care o ajută să economisească mai mult carburant în ciclu urban, consumul mediu situându-se sub 5 litri la suta de kilometri.
Optimizări au fost aplicate și motorului diesel de 1,4 litri, pentru ca injecția și combustia să conducă la o funcționare mai eficientă.
Yaris a fost introdus în anul 1999, de atunci și până în prezent fiind comercializate peste 2,2 milioane de exemplare.
În prezent, subcompacta japoneză se află la cea de a doua generație, lansată în anul 2005.