Lexus a intrat în cartea de aur a industriei auto pentru simplul fapt de fi a accelerat intrarea tehnologiilor cu amprentă ecologică într-un segment unde majoritatea producătorilor premium se întrec să pună un accent deosebit pe confort şi siguranţă. Cu aproape trei ani în urmă, înainte ca rivalii germani să pronunţe cuvântul magic, japonezii de la Lexus prezentau lumii prima limuzină hibridă, LS 600h, un experiment mult prea costisitor pentru o parte a industriei automobilistice din cauza preţului de achiziţie dar şi al profitului obţinut. Este şi la ora actuală cea mai scumpă maşină fabricată în Japonia, dotată cu o transmisie CVT - cu variaţie continuă, cu 8 trepte, şi un pachet complet de inovaţii tehnologice. Anul 2010 marchează jumătatea ciclului de viaţă al limuzinei, astfel că LS 600h era nevoit să treacă prin filtrul unei restilizări. Tehnic şi estetic schimbările sunt mărunte, pentru că sedanul de top Lexus nici nu avea nevoie de transformări majore. Chiar dacă motorul oferă acelaşi număr de cai putere, apetitul pentru benzină este mai mic graţie unor detalii ce şi-au dovedit pe parcurs utilitatea. Luxosul hibrid, echipat cu un motor cu 8 cilindri ce produce 438 de cai putere, poate demara de la 0 la 100 km/h în 5,5 secunde şi dispune de o cutie automată cu 8 trepte. Două generatoare MG1 şi MG2 dezvoltă 165 kW (224 cai putere), suficienţi pentru a propulsa cu lejeritate sedanul de două tone. În ciuda resurselor de putere, LS 600h este creditat cu un consum mediu de 9,2 litri la 100 km. Lexus afirmă că limuzina şi-a sporit eficienţa cu ajutorul unor mici artificii tehnice introduse odată cu versiunea restilizată. Este vorba de funcţia ECO prin care sistemele maşinii vor îndemna la un stil de şofat domol, fără bruscări ale pedalei de acceleraţie. Deşi mai puţin vizibile, schimbările exterioare au vizat numeroase componente, printre care spoilerul, grila faţă şi evacuările cromate. Dacă farurile şi-au păstrat tenta albastră, oglinzile laterale au fost înlocuite cu unele noi, care încorporează acum semnalizatoare. În interior, mai evidentă este introducerea unei tapiţerii de culoare gri deschis şi a noilor ceasuri de bord. Lexus LS600h Facelift se bucură şi de un portbagaj mai voluminos ca urmare a repoziţionării bateriilor nichel-metal de 288 de volţi ce alimentează motoarele electrice.