Volkswagen are în oferta actuală nu mai puțin de 30 de propulsoare. Pe lângă unități turbodiesel, și benzină FSI sau TSI, marca germană oferă și motorizări care funcționează pe gaz petrolier lichefiat.
Cea mai recentă versiune de acest tip este disponibilă și pe modelul restilizat Golf Plus, denumită și BiFuel. Avantajul folosirii unui astfel de carburant alternativ este nu doar prețul mic la pompă, ci și nivelul de emisii mai scăzut, rezultat prin ardere.
Volkswagen exploatează astfel beneficiile versiunii pe GPL, care emite cu 10% mai puțin dioxid de carbon pe kilometru și coboară costurile deplasării la 6,10 euro pentru fiecare 100 de kilometri parcurși.
Noul Golf Plus BiFuel este echipat cu un propulsor cu patru cilindri de 1,6 litri, care generează 98 de cai putere. Când funcționează pe GPL, consumul vehiculului ajunge la 9,8 litri la 100 km și un nivel al emisiilor de 159 g/km CO2. Pe benzină, versiunea BiFuel se dovedește mai convenabilă sub aspectul consumului, acesta fiind de 7,5 litri la 100 km, dar în privința emisiilor demonstrează mai puțină eficiență, cantitatea de dioxid de carbon ajungând la 179 g/km.
Trecerea de la un tip de carburant la celălalt se face prin simpla apăsare a unui comutator, transferul fiind instantaneu și fără întreruperi în funcționarea motorului.
Rezervorul pentru benzină și LPG are o capacitate de 55 de litri și este amplasat în locul roatei de rezervă pentru a câștiga spațiu în portbagaj, volumul de încărcare fiind identic versiunii de bază Golf Plus. Testele au relevat faptul că doar cu un plin de combustibil, automobilul poate parcurge peste 1.100 km. Dacă se rulează exclusiv pe gaz petrolier lichefiat, modelul de clasă compactă poate acoperi o distanță de aproape 440 de kilometri.
Noul Golf Plus BiFuel poate fi achiziționat doar în versiunile Trendline și Comfortline. Prețul de bază este fixat la 22.460 euro.