Renault schimbă puţin registrul în clasa mică. După mulţi ani în care au oferit doar versiunea hatchback, francezii aduc în clasa subcompactă o maşină de familie practică, fiabilă şi la un preţ accesibil. Noul Clio Estate este versiunea pe care unii dintre fanii lui Clio o aşteptau de mult, însă din raţiuni doar de Renault ştiute, break-ul şi-a găsit un loc abia la 19 ani de la debutul primului Clio.
Gama de motorizări este formată din trei motoare pe benzină de 75, 100 şi 110 cai putere şi două diesel common-rail de 70 şi 85 de cai putere.
Motoarele diesel dCI se remarcă prin consumul scăzut de carburant, de la 4 litri/100 km, şi emisiile poluante reduse ce respectă standardele Renault Eco2. Bazat pe liniile estetice ale proaspăt lansatului model restilizat, Clio Estate se adresează cumpărătorilor care îşi doresc o maşină cu dimensiuni reduse, dar spaţioasă şi confortabilă pentru întreaga familie. Acesta are o capacitate de încărcare impresionantă, volumul minim al portbagajului fiind de 439 litri, una din cele mai bune valori din segmentul B.
Cu o echipare generoasă, noul model Renault propune o combinaţie echilibrată între dotările pentru confort şi cele pentru siguranţă. Standard se oferă aer condiţionat, ABS+AFU, airbaguri frontale adaptabile pentru şofer şi pasager, computer de bord, direcţie asistată electric, închidere centralizată. Modelul de familie afişează un design schimbat doar în partea spate, unde stopurile sunt poziţionate astfel încât pot fi observate cu uşurinţă din aproape orice unghi. Eleronul amplasat pe partea superioară a hayonului înglobează a treia lampă stop, iar bara de protecţie cu un design minimalist conferă oarecum o notă distinctă secţiunii posterioare, care plusează mai puţin la capitolul robusteţe. Renault Clio Estate rivalizează cu modele precum Skoda Fabia Combi şi Peugeot 207 SW.