Ford va prezenta peste exact o lună noile linii kinetice ce vor sta la baza automobilelor de familie poziţionate în vârful gamei Ovalului Albastru. Monovolumul S-MAX primeşte o binemeritată restilizare, aplicată după patru ani de la debutul actualei generaţii. Versiunea 2010 scoate la iveală un pachet de îmbunătăţiri ce rafinează atât designul, cât şi tehnica. Modificările operate de Ford sunt deja cele clasice, partea frontală fiind marele beneficiar al şedinţei de cosmetizare. Linia retuşată a blocurilor optice, noua grilă motor inspirată de la Focus şi conturul mai dinamic al spoilerului sunt principalele schimbări aduce pe S-MAX Facelift. La acestea se adaugă şi perechea de lumini LED cu utilizare pe timp de zi.
Designerii nu au scăpat din vedere spatele maşinii, care păstrează tema sportivă a secţiunii faţă, impresie redată mai ales de redesenarea stopurilor.
Interiorul va surprinde prin mici modificări la nivel calitativ şi vizual. Câteva modificări notabile au fost făcute şi la propulsie. În spiritul ecologist al ultimilor ani, inginerii s-au străduit să reducă nivelul emisiilor de dioxid de carbon dar şi consumul, fără însă a afecta performanţele motoarelor.
Gama va consta în cinci motorizări, din care trei turbodiesel de 2.0 litri ce generează 115, 140, 163 de cai putere. Pe S-MAX Facelift îşi face debutul şi o motorizare turbo pe injecţie directă pe benzină cu o cilindree de 2.0 litri. De asemenea, monovoluml va dispune şi de o versiune mai economică, denumită EcoBoost, ce dezvoltă 203 cai putere şi un cuplu maxim de 300 Nm.
Debutul va fi însoţit şi de o altă premieră: cutia de viteze cu dublu ambreiaj Poweshift.
Detaliile legate de preţ şi lansarea comercială vor fi anunţate la Salonul Auto de la Bruxelles, ce se va desfăşura între 14 şi 24 ianuarie 2010, la concurenţă cu mult mai celebrul Salon Auto de la Detroit.