Bentley se pare a avut o viziune atunci când a ales să repună în drepturi un etalon în lumea limuzinelor. Primele exemplare au fost vândute în 1980, iar ultimele în 1992.
Alături de Mulsanne, britanicii de la Bentley au atins la acea vreme apogeul fastului. O nouă generaţie urmează să rescrie succesul de altădată, folosind o îmbinare agreabilă între clasic şi modern. Recent, Bentley a anunţat că începând cu al doilea trimestru din 2010 va demara producţia limuzinei la fabrica din Crewe, Anglia.
Asamblarea se face manual, astfel că timpul alocat unui singur exemplar Mulsanne este de nouă săptămâni. La jumătatea lui 2010 vor putea fi vândute primele exemplare, la un preţ de pornire de 242.750 de euro. Până acum numai puţin de 1.000 de clienţi şi-au exprimat interesul de a achiziţiona luxosul model Bentley.
Dezvoltat integral de inginerii de la Crewe, noul Mulsanne utilizează cele mai noi tehnologii ale grupului Volkswagen. Nava amiral înlocuieşte modelul Arnage şi este animată de celebrul motor V8 de 6.75 litri. Aspectul exterior păstrează o serie de elemente clasice cum ar fi farurile rotunde, grila motor cromată, profilul cu linii curate și jantele cromate.
Componentele cu un aspect mai contemporan, oglinzile laterale cu semnalizatoare, bara de protecție față cu un design puternic pronunțat, priză centrală de aer de dimensiuni mari, conferă o valoare suplimentară mașinii de lux. Ornamentele cromate prezente pe portiere și spoilerul spate întregesc aerul somptuos al noului Mulsanne și în același timp reflectă grija pentru bun gust, atât de specifică mărcii Bentley. Interiorul reflectă nobleţe şi rafinament aristocratic.
Pentru a reda în cel mai mic detaliu pasiunea pentru lux, britanicii oferă tapiţeria din piele în numai puţin de 24 de culori, 9 nuanţe de lemn, 21 de modele de covoraşe. Iar asta nu e tot.
Mulsanne va fi la ora lansării maşina cu cel mai puternic sistem audio din lume, interiorul garnisit cu 20 de difuzoare va răsuna în auzul celor 2.200 de wati.