Porsche este dornic să arate tuturor progresele realizate cu un simplu model restilizat. Cu ajutorul iconicului 911 în versiune Turbo, germanii au prilejul să demonstreze de ce este atât de apreciat constructorul din Zuffenhausen.
Dinamica mai bună şi prestaţiile superioare furnizate de noul motor sunt însoţite de mici retuşuri aplicate pe 911 Turbo Facelift, model disponibil din 21 noiembrie. În versiunea coupé acesta va costa 145.871 de euro cu TVA, în timp ce versiunea cabrio va avea avea un preț de pornire de 157.057 euro cu TVA.
Schimbările cele mai notabile se regăsesc la partea tehnică. Motorul, cu șase cilindri, dezvoltă acum 500 de cai putere, cu 20 mai mult decât precedentul 911 Turbo, accelerația de la 0 la 100 km/h realizându-se în doar 3,7 secunde.
Deși mai puternic și rapid, modelul restilizat este mai economic și pritenenos cu natura, consumul mediu și emisiile fiind mai mici cu 18%. Un rol decisiv l-a jucat și masa mașinii, redusă cu câteva zeci de kilograme prin utilizarea unor materiale ușoare în construcția habitaclului și caroseriei.
În funcție de configurația aleasă, consumul se situează între 11,4 și 11,7 l/100 km, noua motorizare îndeplinind totodată standardele Euro 5. Pentru prima oară în 35 de ani de existență, bolidul Porsche poate fi dotat și cu o cutie automată PDK cu șapte trepte și dublu-ambreaj, ce se remarcă la toate capitolele: randament, viteză de răspuns, cuplaj. La versiunile cu transmisie PDK, locul butoanelor a fost luat de padele montate în spatele volanului, acționarea cutiei automate fiind acum mult mai confortabilă și lejeră.
Veteranul gamei Porsche beneficiază de o cosmetizare foarte subtilă la exterior, însoțită de un propulsor mai puternic.
Jantele, luminile diurne cu LED-uri, proiectoarele, eleronul ceva mai proeminent, sunt singurele elemente noi, vizibile, regăsite la exteriorul versiunii facelift.
Pentru cei ce își doresc o versiune mai rapidă, Porsche pune la dispoziție un pachet cu accesorii de performanță denumit Sports Chrono Package Turbo, care permite automobilului să demareze în 3,4 secunde și atinge o viteză de vârf de 312 km/h.