Subaru se numără printre constructorii care participă la singurul salon auto internaţional din Japonia, ce se desfăşoară zilele acestea la Tokyo. Evenimentul care a atras anul acesta un număr record de premiere mondiale, a fost prilejul ideal pentru a revela publicului intenţiile de viitor ale mărcilor locale. Conceptul Hybrid Tourer este una dintre acestea, mesajul transmis fiind cât se poate de clar: Subaru trece la un nou limbaj de design.
În acelaşi timp, japonezii care s-au făcut cunoscuţi în întreaga lume prin tandemul motoare boxer + tracţiune integrală simetrică, tehnologia vine cu o soluţie foarte agreată în prezent de mărcile nipone la probleme actuale legate de poluare: trenul de rulare hibrid. Aşadar, Subaru pregăteşte o nouă linie estetică şi motoare cu alimentare alternativă, două capitole noi care pun într-o lumină favorabilă conceptul Hybrid Tourer. Modelul de studiu se distinge de tot ceea ce Subaru a prezentat până astăzi. Uşile de tip fluture, formele îndrăzneţe ale secţiunii faţă dar şi linia de ansamblu care inspiră echilibru scot în evidenţă calităţile designerilor Subaru.
Sub capotă se află un motor turbo de 2.0 litri, pe injecţie directă, legat la o cutie cu variaţie continuă, LCVT, care colaborează cu două motoare electrice poziţionate pe puntea faţă şi spate. Acestea produc 10 respectiv 20 kW. Propulsor electric montat în faţă are rolul de încărca bateriile în timp ce unitatea electrică spate pune în mişcare maşina atunci când motorul termic nu funcţionează. Ambele motoare electrice se alimentează cu energie de la un set de baterii litiu-ion, în timp ce este de sistemul de frâne regenerative care au menirea de a recupera energia cinetică risipită prin frânare şi a transfera sub formă de curent la acumulatori. Este posibil ca prototipul Hybrid Tourer să fie urmat de o versiune de producţie prin care va renaşte celebrul SVX, un model de performanţă construit de Subaru la începutul anilor 90.