Chevrolet şi-a îmbunătăţit constant cota de piaţă în Europa, fapt ce demonstrează că şi mărcile americane pot avea succes pe continentul nostru.
Progresele la nivel financiar îi îndreptăţesc pe oficialii companiei să atace şi segmentul maşinilor sportive, neglijat din motive obiective.
Odată cu renaşterea legendei Camaro – care, cel puţin peste Ocean, face deja furori, Chevrolet va putea oferi clienţilor europeni un vehicul sportiv - pur american.
Oficiali de top din cadrul companiei au confirmat lansarea modelului de performanţă, care la fel ca şi în cazul modelelor actuale va surprinde prin preţ.
Iconicul Camaro ar putea fi comercializat la un preţ de pornire de 20.000 de euro, un cost de achiziţie comparabil cu Seat Ibiza Cupra sau Fiat 500 Abarth. Modelul va fi livrat din 2010 cu două motorizări, V6 de 304 CP şi V8 de 420 CP, transmisie manuală sau opţional automată, suspensii independente, sistemul de control al stabilităţii şi două niveluri de echipare. Versiunea de top este echipată cu jante din aliaj uşor de 20 inch, sistem audio Boston Acoustics şi tapiţerie din piele.
Camaro este un coupe cu două locuri, tracţiune spate şi un design care se bazează pe linia modelului original lansat în urmă cu 42 de ani.
Oficialii americani au precizat că volumul mare de cereri de pe piaţa internă îi determină să-şi concentreze momentan eforturile pentru onorarea comenzilor existente. Data lansării europene nu a fost deocamdată fixată, însă modelul sportiv nu va sosi mai devreme de primul trimestru al anului viitor.