Peugeot aduce un aer de prospeţime binevenit într-o perioadă foarte fierbinte pentru toţi jucătorii de pe piaţa auto. Producătorul francez a lansat deja pe câteva pieţe europene noul 308 CC o versiune coupe-cabrio încărcată de stil.
Chiar dacă este toamnă iar zilele cu soare sunt tot mai puţine, acesta nu este un motiv care poate împiedica lansarea decapotabilei pe piaţa românească. Aceasta îşi face debutul la un preţ de 22.689 euro cu TVA inclus. Cele mai scumpe versiuni costă 25.012 euro cu TVA pentru motorizarea pe benzină de 150 CP, respectiv 25.520 euro pentru motorizarea diesel de 136 CP.
Noua creaţie Peugeot înlocuieşte modelul de succes 307 CC fabricat între 2003 şi 2008.
Coupe-cabrioletul dispune de airbaguri suplimentare pentru cap, ce se adaugă celor pentru torace. În ceea ce priveşte dotările standard au fost comunicate doar o parte din echipamente printre care programul electronic al stabilităţii, sistemul de climatizare dual, conexiune Bluetooth, ecran color retractabil de 7 inch şi sisteme audio (patru la număr). Purtând prenumele CC (prescurtarea de la coupe-cabrio) noul model Peugeot preia linia de design a compactei 308 păstrând intacte trăsăturile din zona frontală şi modelând cu încredere secţiunea din spatele maşinii evidenţiat de o stilistică armonioasă. Construit pe scheletul versiunii hatchback, 308 CC dispune de plafon metalic compus din două elemente ce transformă modelul din coupe în cabriolet în numai 20 de secunde.
Interiorul primitor este garnisit cu materiale de calitate iar spaţiul pentru pasagerii din spate este acum mult mai generos. Spatele maşinii se remarcă prin prezenţa unui difuzor încorporat în spoiler şi stopurile cu becuri de tip LED. Portbagajul oferă un spaţiu mai mare pentru bagaje, un lucru îmbucurător, având în vedere faptul că 308 CC este un model care poate fi folosit şi în alte perioade din an decât cea estivală. Peugeot a făcut un obicei în a decora interiorul cu tot ce are mai bun la ora actuală. Nu-i de mirare că în habitaclu, scaunele, panelul uşilor şi bordul sunt îmbrăcate în piele.
308 CC aduce şi câteva noutăţi interesante pe segmentul clasei compacte. Spre exemplu, sistemul „Airwave” (sistem de încălzirea a zonei gâtului pentru pasagerii din faţă).
Gama de motorizări va consta în unitatea diesel 2.0 HDI de 136 CP şi agregatele pe benzină 1.6 de 120 CP şi 1.6 THP de 150 CP, ambele cuplate la o cutie manuală cu 6 trepte. Pe parcurs va fi disponibilă şi unitatea diesel 1.6 HDi FAP de 112 cai putere.