Lexus va intra în scurt timp în clasa compactă, cu promisiunea de a schimba
tot ceea ce înseamnă design şi tehnologie.
Cu ajutorul conceptului denumit LF-Ch, japonezii oglindesc formele unui viitor model de serie disponibil doar cu motoare hibride. Un alt aspect care îl va diferenţia în gama Lexus, este faptul că modelul este construit pe o platformă cu tracţiune faţă, fiind pentru prima oară în cei 20 de ani de istorie ai companiei, când un model Lexus va avea tracţiune pe puntea anterioară.
În ceea ce priveşte designul, conceptul LF-Ch vine să democratizeze limbajul destul de sec al produselor germane din segmentul compact (premium).
Linii puternice, detalii bine evidenţiate, aerodinamică superioară, profil dinamic, este ceea ce regăseşti în bagajul estetic al prototipului japonez. Caroseria strălucitoare la propriu, cu nuanţa de galben auriu ce îţi fură ochii, contribuie din plin la imaginea acestui concept hibrid pus în evidenţă nu doar de filozofia de design „L-finesse”, ci şi de jantele din aliaj cu dimensiuni destul de generoase – 20 inch.
Sistemul de propulsie este un tandem deja clasic, arhicunoscut, ce uneşte capacităţile unui propulsor pe benzină de 147 de cai putere şi a unui motor electric de 40 de cai putere. Lexus a legat propulsorul hibrid la o transmisie automată cu 6 trepte ce pot fi schimbate de pe volan prin intermediul unor padele.
Interiorul surprinde prin planşa de bord asimetrică şi combinaţia dintre tapiţeria fină şi inseturile de natură sportivă. LF-Ch are dimensiunile tipice unei compacte, acesta măsurând 4.300 mm lungime, 1.790 mm lăţime şi 1.400 mm înălţime.
Distanţa de 2.600 mm dintre punţi promite un nivel de confort ridicat, dar şi o manevrabilitate ridicată.