Opel a dezvăluit la Frankfurt cel mai aşteptat model al momentului în clasa compactă. Noua generaţie Astra a sosit într-un moment istoric pentru marca germană, care a ieşit de sub tutela americanilor de la General Motors.
Designul său sculptural şi tehnologiile inovatoare şi accesibile sunt o trimitere la vârful de gamă Opel, noul Astra fiind de fapt o Insignia de dimensiuni compacte. Ca şi Insignia, acesta poate fi prevăzut cu inteligentul sistem electronic de conducere Opel FlexRide, o raritate pentru această clasă, care îi permite şoferului să aleagă între trei setări, standard, Sport şi Tour, adaptându-se în acelaşi timp, la modificările stilului de conducere şi la viteza de abordare a virajelor.
Gama de motorizări se concentrează asupra performanţelor şi eficienţei şi este compusă din opt motoare ce îndeplinesc normele Euro 5. Gama turbodiesel CDTI cuprinde patru motoare cu injecţie multiplă common-rail cu capacitate între 1,3 şi 2,0 litri, care dezvoltă puteri între 95 CP şi 160 CP. Toate sunt prevăzute cu filtru de particule. Cele patru motoare pe benzină, cu volum între 1,4 şi 1,6 litri, dezvoltă puteri între 100 CP şi 180 CP. Un nou motor Turbo de 1,4 litri, cu dimensiuni reduse, care dezvoltă o putere de 140 CP, înlocuieşte actualul motor de 1,8 litri cu aspiraţie naturală.
Dezvoltat în Germania, noul Astra este cel mai bun de până acum, în toate privinţele. Aerodinamica a fost studiată şi perfectată după 600 de ore de teste efectuate în tunelul de vânt.
Noul Opel Astra va fi disponibil din decembrie la un preţ de bază de 15.990 de euro pe piaţa germană.
Opel Astra
Motorizări: 8
Turbodiesel: 95 - 160 CP
Benzină: 100 - 180 CP
Normă poluare: Euro 5
Preţ: 15.990 de euro (Germania)