Infiniti îşi extinde gama cu un cabriolet. Anunţat încă de acum un an, vehiculul cu plafon retractabil este primul din oferta diviziei de lux Nissan.
Noul G37 Cabrio, rival declarat al teutonilor Audi A5 Cabrio, BMW Seria 3 Cabrio nu aduce nimic special sau în plus faţă de familia de maşini notate cu litera „G”. Nici la partea tehnică nu sunt foarte multe noutăţi, însă merită menţionat faptul că inginerii au ranforsat caroseria pentru a o obţine o rigiditatea torsională superioară versiunii coupe, iar cursa suspensiei (paralelogram deformabil pentru faţă şi multi-link pentru spate) a fost mărită cu 28 mm.
Infiniti echipează modelul cabrio cu o serie de elemente unice: un eleron spate amplasat pe uşa portbagajului, un sistem de aer condiţionat fixat în scaune (pentru ventilare şi încălzire) şi difuzoare montate în tetierele faţă. G37 Cabrio vine dotata cu blocuri optice faţă şi stopuri cu o linie de design subtil modificată, spoiler faţă cu prize de ventilaţie mai largi şi o bară de protecţie spate robustă. Sub aceasta se găsesc două evacuări cromate care conferă decapotabilei premium un aer sportiv în timp ce jantele şi grila cromată îi dau un plus de eleganţă şi rafinament.
Cifra 37 se referă la cilindreea motorului - o unitate V6 pe benzină, de 3,7 litri. Propulsorul produce 320 de cai putere şi înglobează tehnologia de distribuţie variabilă VVEL (Variable Valve Event and Lift). Infiniti propune două tipuri de transmisie, una automată cu şapte rapoarte şi control electronic la care există posibilitatea de a fi schimbate treptele de viteză de pe volan cu ajutorul unor padele din magneziu, sau o cutie manuală cu şase rapoarte, etajată ca pentru un model sport.
Pavilionul, format din trei secţiuni, este confecţionat din metal şi poate fi acţionat prin apăsarea unui buton aflat lângă schimbătorul de viteze. Acoperişul are nevoie de 30 de secunde pentru a fi deschis sau închis.
Interiorul păstrează caracteristicile de calitate şi preia linia structurală de la versiunea coupe, însă, în plus faţă de acesta, se oferă o paletă cromatică de patru culori pentru tapiţeria din piele.
Vopseaua caroseriei este realizată pe baza combinării unor răşini speciale şi a unui lac, acestea formând o peliculă specială foarte rezistentă la zgârieturi dar şi la intemperii.
Infiniti echipează exoticul model cu discuri ventilate pe toate roţile, sistemele de control al dinamicii şi tracţiunii, asistare la frânare, ABS şi distribuţia electronică a forţei de frânare (EBD). Pe lista de opţionale se află un sistem inteligent de control al vitezei de croazieră care menţine constată distanţa faţă de maşina aflată în faţă.
Pe piaţa românească G37 Cabrio are un preţ de pornire de 51.300 euro, pe nivelul de echipare GT, în timp ce versiunea de top denumită Premium costă 54.900 de euro.