Škoda are în program la Frankfurt o singură premieră mondială. Aceasta se leagă de apariţia noului Superb Combi, versiune disponibilă pe piaţa europeană în prima parte a anului 2010. Modelul se adresează în special familiştilor şi celor care consideră variantele de caroserie break mai utile şi pretabile uzului personal. Superb Combi beneficiază de motorizări de ultimă generaţie, gama fiind preluată în întregime de la modelul sedan. Astfel că viitorii clienţi vor putea alege una din unităţile pe benzină cu valori cuprinse între 125 şi 260 CP, sau propulsoarele turbodiesel common-rail cu puteri cuprinse între 105 şi 175 CP.
În funcţie de motorizarea aleasă, Škoda poate dota versiunile de motorizare ale maşinii de familie cu transmisii manuale cu 6 trepte sau cu o cutie semi-automată cu dublu ambreiaj, de tip DSG, disponibilă doar opţional.
Pe parte de design, noul Superb Combi preia în întregime liniile părţii frontale şi profilul stilat al sedanului, singura diferenţă notabilă fiind arhitectura secţiunii spate, cu umeri uşor curbaţi şi noi blocuri optice.
Versiunea break oferă acelaşi nivel de confort şi siguranţă ca sedanul Superb, dar îl depăşeşte pe acesta la capitolul spaţiu pentru bagaje. Cei 633 de litri ai portbagajului, volum standard, vor face din noul model Škoda unul din cele mai râvnite automobile de familie. În pachetul de dotări este inclus un pavilion panoramic din sticlă, faruri adaptive, dar şi inovativul sistem TwinDoor, de deschidere variabilă a portbagajului, adoptat astăzi de o parte din constructorii europeni.
Škoda Superb Combi vine cu aceleaşi dimensiuni şi dotări de serie la fel ca versiunea sedan. Ulterior va fi livrat şi un model cu tracţiune integrală.