Porsche operează câteva schimbări la unul din cele mai populare modele ale sale.
Ajuns la jumătatea ciclului de viaţă, Cayman a necesitat câteva retuşări ale exteriorului la care se adaugă şi diverse îmbunătăţiri aduse platformei tehnice. Mai întâi de toate, propulsorul beneficiază pentru prima oară de tehnologia de injecţie directă, iar transmisia Tiptronic a fost înlocuită cu o cutie automată cu dublu ambreiaj, PDK, cu şapte trepte. Existenţa acestora a condus la un consum diminuat şi o rată a emisiilor mai mică. Porsche nu făcut precizări în acest sens, dar a subliniat că motorul este cu 8% la economic. O veste nouă la Cayman Facelift este creşterea resurselor motorului. Propulsia constă tot într-un un motor cu o cilindree de 2.9 litri, dar care dezvoltă acum cu 10 cai putere în plus, adică 265 cai putere.
Porsche a mai optimizat suspensiile şi direcţia pentru a avea o ţinută de drum mai bună în raport cu vechile modele. Din punct de vedere estetic, modificările aplicate sunt puţine şi se rezumă în special la blocurile optice. Cele frontale au o linie nouă şi pot fi disponibile cu un sistem auto-adaptiv, în timp ce stopurile includ tehnologia LED. La interior, singura noutate notabilă este ecranul multimedia şi interfaţa pentru iPod-uri.
Ca la orice versiune cu îmbunătăţiri, preţul de achiziţie este puţin mai ridicat, Cayman Facelift fiind disponibil de la 49.253 euro.