BMW va avea nevoie de trei ani pentru a aduce limbajul de design la un numitor comun. Folosind linia şi elementele excepţionalului CS Concept, din care se inspiră abundent noua Serie 7 şi prototipul X1, nemţii vor clădi exteriorul viitoarei garnituri Seria 6 exact după aceleaşi principii stilistice pentru ca impactul vizual să fie impresionant. Nici nu încape discuţie că designerii BMW vor conferi un aspect mai incisiv şi expresiv decât dispune generaţia curentă, lansată în 2003, care oricum a fost şi este foarte bine primită de public.
Cu vânzări de aproape 20.000 de exemplare pe an, Seria 6 este o gamă care îşi atinge scopul pentru care a fost creată. Ansamblată la Dingolfing în Germania, familia actuală de modele, ce include un cabriolet şi un coupe, se apropie cu paşi repezi de finalul carierei. BMW pregăteşte deja noua generaţie Seria 6, care urmează să debuteze în toamna anului viitor.
Versiunea cabrio va utiliza în continuare un acoperiş textil în defavoarea unui acoperiş rigid - din fibră de carbon, precum beneficiază M3 Cabrio.
Motorizările nu se cunosc, dar aşa cum ne-au obişnuit bavarezii, vor propune unităţi mai puternice, dar care să asigure un consum şi emisii scăzute.
Noua maşină va fi mai uşoară şi cu dimensiuni puţin mai mari decât modelul curent - lungime 4831 mm, lăţime 1855 mm, înălţime 1373 mm, ampatament 2779 mm.
Manufacturierul german intenţionează ca în cadrul Seriei 6 să se facă o distincţie mai clară între lux şi sportivitate. Tocmai din acest motiv cabrioletul urmează să joace rolul modelului fastuos, în timp ce versiunea coupe să fie dedicată în întregime performanţelor.
În acest caz, este interesant de urmărit cum se vor poziţiona în gamă linia de echipare Individual şi picantul M6. Este foarte posibil ca în decursul anului viitor BMW să anticipeze lansarea noii generaţii printr-un concept care să înfăţişeze trăsături apropiate versiunii de producţie Seria 6.