Porsche însemnă mai înainte de toate performanţă. Aceasta este oglindită poate cel mai bine de seria bolizilor 911 GT3 RS, ultima evoluţie urmând a se lansa oficial la Frankfurt.
Vorbim de o versiune restilizată care porneşte de la un alt automobil notoriu, 911 GT3, dar individualizat printr-o serie de elemente specifice maşinilor de competiţie.
Modelul sportiv se evidenţiază la exterior prin evacuarea dublă din titaniu, poziţionată central şi ornamentele dispuse pe secţiunile frontală şi posterioară. Inginerii au mărit bosajele pentru a putea face loc noilor jante din aliaj de 19 inch, care încalţă pneuri de performanţă: 245/35 ZR 19 pe faţă şi 325/50 ZR 19 pe spate. Porsche afirmă că pe lângă suspensia revizuită şi noua baterie litiu-ion, ecartamentele maşinii vin cu dimensiuni modificate. În plus, greutatea sportivei 911 GT3 RS a scăzut cu 10 kg, beneficii oarecum neglijabile fiind înregistrate în dreptul consumului şi dinamicii.
Motorul este o unitate de 3.8 litri, care furnizează 450 de cai putere, cu doar 15 cai putere în plus faţă de 911 GT3. Configurat cu 6 cilindri în linie, propulsorul se laudă cu o putere nominală de 118 CP pe litru, o valoare extrem de ridicată pentru un motor aspirat natural.
Transmisia este asigurată de o cutie manuală cu 6 trepte, despre care Porsche spune că optimizările efectuate în interior au dus la o masă mai uşoară a cutiei de viteze, un răspuns mai ferm pe perioadele de acceleraţie, rapoarte mai scurte şi precise.
Bolidul este capabil să sprinteze de la 0-100 km/h în 4,1 secunde şi atinge o viteză de vârf de 314 km/h. Apăsarea aerodinamică este acum mai bună graţie unui eleron confecţionat din fibră de carbon, sprijinit pe suporţi din aluminiu.
Performanţele dinamice sunt susţinute de tehnologii de top: sistemul de gestionare al suspensiilor active, de control al ruliului şi rigidităţii amortizoarelor. Porsche va comercializa versiunea restilizată 911 GT3 RS din ianuarie 2010. Preţul de bază pentru piaţa europeană este fixat la 122.140 de euro.