Nissan va încheia seria lansărilor în gama de modele „Z” odată cu debutul versiunii cabrio. Modelul 370Z Roadster urmează să fie lansat peste numai o lună, şi se va alătura versiunii coupe comercializată din luna mai.
Cu un ampatament mai mic, un habitaclu inspirat de la GT-R, şi tehnologii noi, Nissan 370Z Roadster atrage nu numai prin aspect, ci şi prin ţinuta de drum pe care o promite. Propulsia este completată de un agregat V6 pe benzină, aspirat natural, de 3,7 litri care furnizează 330 de cai putere. Consumul mediu în regim urban este de 13 litri/100 de km şi de 9,4 litri în regim extraurban. Unitatea este cuplată la o nouă cutie manuală cu şase trepte sau una automată cu şapte trepte. Pentru ultima variantă de transmisie, şoferul poate selecta vitezele pe de volan cu ajutorul unor padele.
Comparativ cu precedentul model, 350Z Roadster, care utiliza un motor de 3,5 litri, noua generaţie beneficiază de un bagaj suplimentar de putere, doar 17 CP şi un sistem denumit "SynchroRev Control", care permite schimbarea mai rapidă şi facilă a rapoartelor cu maxim de eficienţă şi cu minimum de pierderi. Propulsorul amplasat central-faţă este una din particularităţile maşinii ce se evidenţiază printr-un raport optim al distribuţiei greutăţii faţă/spate.
La fel ca şi versiunea coupe, noua decapotabilă de la Nissan beneficiază de un diferenţial cu alunecare limitată şi jante de 18 inch ce încalţă pneuri Bridgestone Potenza 225/50 (faţă) şi 245/45 (spate).
În încercarea de a minimiza consumul şi a creşte performanţele cabrioletului, inginerii Nissan au căutat să reducă pe cât posibil masa maşinii. Astfel, capota motorului, uşile, şi capota portbagajului sunt realizate din aluminiu iar o parte din componentele transmisiei din fibră de carbon. Totuşi, greutatea modelului 370Z Roadster o depăşeşte pe cea a versiunii coupe, datorită numeroaselor ranforsări aplicate caroseriei şi montanţilor dar şi a elementului de susţinere al pavilionului escamotabil. Noua generaţie vine echipată cu un pavilion din material textil care poate fi acţionat de la un buton aflat pe consola centrală. Sunt necesare 20 de secunde pentru a deschide sau închide acoperişul din pânză.
Decapotabila 370 Z va fi lansată la toamnă la un preţ de bază cu 3.000 de euro mai mare decât al modelului coupe.
Vor fi disponibile şapte culori pentru caroserie şi două niveluri de echipare, denumite Roadster şi Roadster Touring.