Peugeot va avea unul din cele mai atractive standuri la Salonul Auto de la Frankfurt.
Cele patru premiere mondiale pregătite de marca franceză, sunt tot atâtea motive de mândrie, având în vedere că evenimentul se desfăşoară pe terenul rivalilor germani.
Principala atracţie va fi, fără discuţie, noul RC Z, modelul care doreşte să se impună pe segmentul dominat autoritar de Audi TT.
Declinat din prototipul cu acelaşi nume, de la care împrumută silueta zveltă şi formele dinamice ale exteriorului, noul coupe se lansează în versiunea de serie la exact doi ani de la prezentarea lui RC Z Concept.
Modelul va oferi patru locuri la interior, sistemul de siguranţă activă ESP, jante de 18 şi 19 inch, sistemul Hill Assist şi un sistem de frânare performant.
Partea de propulsie este completată de trei motorizări, două pe benzină şi un diesel. Versiunea de intrare va fi echipată cu unitatea turbo pe benzină de 1.6 litri ce generează 156 de cai putere. Cuplată la o transmisie cu şase trepte, manuală sau automată, motorizarea promite un consum mediu de 6,9 litri/100 de kilometri. Cea mai puternică versiune va fi pusă în mişcare de propulsorul 1.6 THP, ce generează 200 de cai putere şi un cuplu maxim de 255 Nm. Motorizarea de top poate asigura un demaraj de la 0 la 100 km în doar 7,6 secunde. Amatorii de motoare diesel vor putea opta doar pentru o singură motorizare HDi de 2.0 litri, cuplată la o transmisie manuală cu şase trepte. Unitatea turbodiesel dispune de 163 de cai putere şi un cuplu de 340 Nm ce îşi face simţită prezenţa de la 2.000 de rotaţii. Peugeot afirmă că la versiunea 2.0 HDi consumul mediu este de doar 5.4 litri la suta de kilometri.
Peugeot RCZ
Motorizări: 1.6 litri şi 2.0 litri
Transmisie: Manuală/Automată cu 6 trepte
Tracţiune: Faţă
Consum minim: 5,4 litri/100 km
Locuri: 4
Dotări: ESP/Hill Assist/Jante de 18 şi 19 inch
Debut : Primăvara lui 2010