Infiniti caută să-şi extindă aria de influenţă în segmentul de vârf prin câteva noi proiecte ce se vor cristaliza în doar doi-trei ani. Un sprijin important îl va primi din partea companiei mamă - Nissan, pregătită să propulseze divizia de vehicule premium pe o poziţie cât mai onorabilă. Japonezii vor să spargă hegemonia celebrului Mercedes CLS, iar pentru a reuşi au nevoie de un model impecabil.
Având în vedere că Porsche şi Audi îşi lansează propriile creaţii sportive, este de aşteptat ca Infiniti să ridice ştacheta în lumea celor mai elegante şi puternice coupe-uri.
Cu o bază „materială” solidă, noul model ar putea deveni nu doar cel mai râvnit vehicul din clasa sa, dar şi cel mai dinamic, asta pentru că în spate se vor afla tehnologiile şi o parte din componentele utilizate de bolidul GT-R, autorul a numeroase recorduri de circuit.
Conform unor surse interne, viitorul coupe va îmbina calitatea excepţională oferită de Infiniti cu confortul rafinat al unui sedan premium cu frumuseţea naturală a unui coupe.
Designul exterior va împrumuta elemente de la sedanul G37 în timp ce platforma tehnică va fi un mix între Nissan GT-R şi Infiniti FX50. Dacă de la SUV va prelua doar motorul, unitatea V8 pe benzină de 5.0 litri ce va genera peste 400 de cai putere şi o viteză maximă de 270 km/h, transmisia cu variaţie continuă CVT şi sofisticatul sistem de tracţiune integrală vor fi împrumutate de la coupe.
De asemenea, componente ale direcţiei, suspensiile şi sistemul de frânare vor fi preluate tot de la GT-R. În cadrul gamei Infiniti, noul model va fi considerat vârful de lance al mărcii premium japoneze, un succesor pentru Q45.
Sportivul coupe în patru uşi va fi comercializat atât în Europa cât şi în America de Nord. Preţul de lansare porni de la 83.000 de dolari, cu aproximativ 4.000 de dolari mai mult decât versiunea cel mai bine echipată de pe GT-R.
Rivalul japonez al lui Mercedes CLS va fi comercializat din 2011.