Chevrolet revine în centrul atenţiei cu iconicul său supercar lansat în 1967. Lansarea oficială a iconicului Camaro a reaprins pasiunea pentru maşinile de performanţă sau muscle-cars, cum le numesc americanii.
A cincea generaţie va sosi pentru prima oară şi în Europa, o veste care nu poate decât să-i bucure pe fanii acestui model cu accente retro. Aşa cum se ştie, noua generaţie va dispune de două versiuni de caroserie coupe şi cabrio.
Din păcate pentru decapotabila Camaro, lucrurile s-au complicat puţin. Iniţial planul prevedea ca producţia versiunii decapotabile să înceapă în decembrie 2009, însă acum s-a decis decalarea cu şase luni a operaţiunilor de asamblare. Producţia va demara abia la jumătatea anului 2010. Din nefericire, fanii acestui model vor avea de aşteptat câteva luni bune până la debutul comercial al versiunii deschise, la o dată ce va fi anunţată ulterior.
Camaro Cabrio va intra pe piaţă mult mai târziu decât se prevăzuse anterior, cel mai probabil la jumătatea ultimului trimestru din 2010. Concernul General Motors, ce deţine în portofoliu marca Chevrolet, nu a oferit explicaţii referitoare la amânarea lansării, cazul de faţă nefiind unul singular - în ultima perioadă în curtea americanilor problemele s-au ţinut lanţ şi în cazul altor modele cabrio.
Cât priveşte maşina de serie, oficialii Chevrolet ne dau asigurări că va fi similară conceptului dezvelit anul trecut la Salonul Auto de la Detroit. Interesant este că la fel la şi la coupe, Chevrolet Camaro Cabrio va avea trei niveluri de echipare: LS, LT şi versiunea de vârf SS. Primele două vor avea în echipare motorul V6 de 3.6 litri ce generează 300 CP, în timp ce nivelul de echipare SS va dispune de un propulsor V8 de 6.2 litri ce dezvoltă 422 cai putere, cuplat la o transmisie manuală şi unitatea V8 de 400 de cai putere, cu tehnologie AFM (Active Fuel Management), legată la o cutie automată. Nu este încă foarte clar dacă modelul cu plafon retractabil va dispune de un pavilion clasic realizat din material textil (soft-top) sau pavilion pe structură metalică (hard-top).