Porsche a creat un automobil cu o carte de vizită impresionantă şi recorduri pe măsura istoriei sale. mai multe recorduri absolute care şi astăzi stau în picioare. Pe lângă faptul că este cel mai longeviv model sport la ora actuală, 911 sau „Neunelfer”, cum îi spun nemţii, este şi cel mai bine vândut automobil de performanţă din ultimii 30 de ani. Totodată, 911 oferă cea mai diversificată paletă de versiuni, şapte la număr - de la sportive mai domestice la cabriolete şi de la ediţii Turbo la bolizi cu indicativul RS, în altă ordine de idei, un automobil care face cât o gamă de modele.
După ce au revizuit mai întâi 911 Carrera şi 911 Carrera S nemţii au operat modificări şi la 911 Targa. Versiunea cu acest nume se diferenţiază de restul sportivelor 911 prin faptul că dispune de un spaţiu vitrat imens şi de un plafon panoramic din sticlă ce dispune de o secţiune mobilă - asemenea unei trape dar cu dimensiuni mai mari, prin care aerul pătrunde în interior. Din această cauză Targa este considerat un coupe-cabrio, deşi, dacă judecăm la rece, cabrio este cam mult spus.
Versiunea 911 Targa beneficiază acum de un facelift ce aduce cu sine îmbunătăţiri estetice şi mecanice. Mai mult sau mai puţin evidente, ele merită a fi menţionate. În primul rând sub aspect tehnic - motorizările includ acum un sistem de injecţie dezvoltat de Porsche şi care poate fi regăsit pe unităţile 3.6 litri - 345 ai putere şi 385 hp 3.8 litri - 385 cai putere. În premieră acestea sunt cuplate la o transmisie automată cu şapte trepte şi dublu ambreiaj care înlocuieşte transmisia Tiptronic S. Dacă la vechiul model transmisia lucra cu un diferenţial cu cuplaj multi-vâscos (fără control electronic sau legătură mecanică între puntea faţă şi spate) acum acesta a fost înlocuit cu un sistem electronic de control al tracţiunii denumit PTC.
Spaţiul vitrat de pe 911 Targa Facelift are acum o suprafaţă de 1,54 mp, iar „trapa” care transformă modelul într-un semi-cabriolet se deschide în 7 secunde şi oferă pasagerilor un spaţiu deschis cu mărimea de 0.54 mp. Sticla din care este confecţionat pavilionul este una specială, tratată împotriva radiaţiilor.
Porsche 911 va fi disponibil în două variante: Targa 4 – acceleraţie de la 0 la 100 km/h în 5.0 secunde, viteză de vârf 284 km/h şi Targa 4S – demaraj de la 0 la 100 km/h în 4.7 secunde, viteză de vârf 297 km/h.
Modelul este disponibil la un preţ de bază de 108.740 euro, pentru 911 Targa 4, şi de 120.796 euro, pentru 911 Targa 4S.