Honda poate spune cel mai bine ce face şi desface criza economică mondială: amânări pe bandă rulantă.
Al doilea mare producător auto din Japonia intenţionează să renunţe pentru o perioadă la o parte din proiectele sale care vizau doar modelele sportive, automobile aşteptate cu interes deosebit pe pieţele internaţionale.
Măsura va afecta şi programele de dezvoltare a unor vehicule sub sigla diviziei premium Acura.
După ce supercarul NSX a fost prima victimă a crizei financiare, oficialii companiei intenţionează să oprească pentru o perioadă nedeterminată dezvoltarea viitoarei generaţii S2000.
Programată să apară pe piaţa europeană chiar anul acesta, roadsterul japonez promitea un design revoluţionar şi performanţe de top pentru segmentul său. Honda dorea să parieze şi pe valenţele ecologice ale maşinii, ce urma să primească un motor de 2.0 litri pe benzină cu injecţie directă.
Noua generaţie avea ca reper în ceea ce priveşte designul exterior şi interior, conceptul OSM (Opem Study Model), dezvăluit în iulie 2008, care a lăsat o bună impresie la Salonul Auto de la Londra.
Din informaţiile deţinute până la această oră, producţia modelului curent va fi oprită spre sfârşitul acestui an. Japonezii nu intenţionează să ofere un alt model până când economia mondială nu va da semne de redresare.
Honda a sărbătorit, prin lansarea lui S2000 în aprilie 1999, împlinirea a 50 de ani de existenţă.