Renault a sperat să rupă gura târgului cu un nou design şi o nouă maşină în 2007. Odată cu lansarea actualei generaţii Laguna, prima care a promovat viziunea francezilor asupra ceea ce ei definesc stil contemporan şi elegant, s-a dorit o schimbare radicală a imaginii care însă nu s-a bucurat de vot favorabil.
Surprinzător sau versiunile GT se bucură de un succes neaşteptat, restul modelelor Laguna încă visând la faima vechii generaţii. Dar lucrurile urmează să se îndrepte odată cu noua gamă, în fapt un semi-facelift, formată din versiunile sedan şi break (estate) disponibile din această lună şi în România. Pentru că priza la public a modelelor GT a fost maximă, Renault a decis ca versiunea de deschidere să preia nu doar aspectul dinamic ci şi denumirea de GT Line.
Aflată pe ambele variante de caroserie, aceasta înlocuieşte versiunea Dynamique beneficiind în acelaşi timp de o echipare mai bogată, oferită la un preţ mai mic cu 700 de euro. În dotare standard modelul francez dispune acum de frână de parcare asistată, sistemul de asistenţă la parcarea cu spatele si sistemul de spălare faruri. Un alt câştig îl reprezintă aspectul exterior, mult mai plăcut cu o tentă accentuată de dinamism graţie accesoriilor a la Renault Laguna GT.
Astfel la exterior ornamentele cromate de la nivelul evacuărilor, oglinzi laterale cu carcasă neagră iar la interior scaunele cu profilat sportiv, la fel ca volanul şi selectorul de viteze conferă o imagine mai agresivă. Generaţia 2010 se distinge şi prin faptul că Laguna Estate este oferită exclusiv în echiparea GT Line, şi propulsoarele 2.0 litri de 140 CP (benzină) şi 2.0 dCi de 150 CP. În ceea ce priveşte Laguna Sedan Laguna, versiunea de echipare GT Line se regăseşte în combinaţie cu aceleaşi motorizări ca şi la Estate.
Pe lângă GT Line, liniile de echipare disponibile pe Renault Laguna 2010 mai include nivelul Expression cu motorizare 1.6 pe benzină de 110 CP, şi Privilege cu propulsoarele de 140 CP şi 150 CP. Preţurile pornesc de la 17.900 euro cu TVA.