Peugeot renunţă treptat la propriul cod de cifre „07” în favoarea indicativului „08” ce a debutat odată cu lansarea compactei 308.
În familia actuală doar trei modele au mai au rămas la vechea numerotaţie, inclusiv vârful de gamă sedanul 607 care va fi înlocuit în anul 2011. Urmaşul său, noul sedan 608 sau proiectul W31 va împărţi platforma şi o parte din componente cu următoarea generaţie Citroen C6, prevăzută să apară în primăvara anului 2012.
Peugeot 608 nu va mai avea nimic în comun cu înaintaşul său, linia generală fiind o combinaţie interesantă şi totodată unică, sedanul preluând formele unui coupe sportiv în patru uşi.
Habitaclul va cunoaşte un salt calitativ impresionant, coroborat cu noul design al planşei de bord şi al consolei centrale care vor lăsa impresia unui automobil de lux.
Peugeot va furniza patru noi motorizări, unitatea de bază fiind un agregat cu patru cilindri şi 16 supape de 163 CP. Gama va fi completată de motorul de benzină V6 de 215 CP şi două propulsoare diesel HDi de 170 şi respectiv 207 cai putere. Mai târziu vor fi introduse două unităţi V6 de 3.0 litri diesel şi 3.2 litri pe benzină, dotate în premieră cu supape electromagnetice şi un nou sistem de admisie.