BMW acordă în egală măsură o atenţie deosebită atât luxului cât şi cailor putere. Rigoarea tipică nemţilor se aplică şi în curtea emblematicului constructor bavarez care îşi calculează cu precizie fiecare pas.
În ceea ce priveşte apariţiile semnate de divizia de performanţă M, atenţia este dublată de costurile şi şansele de reuşită ale unui model sportiv pe o piaţă globală tot mai selectivă.
Odată cu instalarea noului şef Kay Segler la cârma „uzinelor de cai putere”, au venit şi primele răspunsuri la întrebări care îi măcinau de ceva vreme nu doar pe fanii mărcii dar şi o parte a presei.
„O versiune M este o extensie interesantă, dar nu ştim dacă ea este şi viabilă”, a explicat Segler. Oficialul a explicat că versiune M pentru noul X1 nu se află în planurile de viitor ale BMW. De asemenea, mult anticipatul M7 este încă un model incert, deoarece versiunea 760i este suficient de puternică şi performantă pentru a nu implica dezvoltarea unui alt vehicul sportiv bazat pe Seria 7.
Singurul model care în prezent nu beneficiază de o versiune de performanţă, respectiv Seria 1, are totuşi şansa ca pe viitor să îşi întregească gama cu M1. Segler a admis că există posibilitatea de a lansa acest model sportiv, însă până în 2012 nu există şanse de a-l produce.
Noua generaţie BMW Seria 1 prevăzută să apară peste doi ani poate include M1, dar deocamdată nu s-a dat undă verde.